Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det framstår lätt som om du är tillverkare av en konkurrerande produkt och försöker få folk att ogilla kloslipen du nämner. Har jag rätt?Har ni märkt att Oster kloslip slösar batterierna? Kör man på den låga farten så används bara två av batterierna och de andra är fortfarande oanvända när maskinen stannar för batterierna är slut.
Nää..inte med den jag har iafOkej, det här är ju precis vad jag söker, utan att jag visste att det fanns. Bra att tråden kom upp till ytan. Men undrar: hur funkar den, som en slipmaskin, säger det bara zzzzzztttt så är klon borta intill benet och det sprutar blod?
Eller så är det nån som haft problem med sin slip, googlat och hamnat här?Det framstår lätt som om du är tillverkare av en konkurrerande produkt och försöker få folk att ogilla kloslipen du nämner. Har jag rätt?
Okej, det här är ju precis vad jag söker, utan att jag visste att det fanns. Bra att tråden kom upp till ytan. Men undrar: hur funkar den, som en slipmaskin, säger det bara zzzzzztttt så är klon borta intill benet och det sprutar blod?
Ja precis! ... eller inte alls.
Nu har ju jag en hyfsat stor hund med någorlunda grova klor, men det är verkligen ingen fara att slipa för mycket tycker jag. Däremot om man håller på för länge så blir klon väldigt varm! Så ska man slipa ner mycket är det bäst att växla klor och gå tillbaka efter ett tag.
Jaså, inte! *pheew*
Aha, okej, bra att veta.
Det här låter ju helt prima, ska skaffa genast. Har till och med länge funderat på att starta en tråd med tipssökning på "manuell" fil.
Kan även nämna att jag kan nog inte slipa klorna på mina hundar med den högsta hastigheten, för då lär dom inte ha några klor kvar
Bläääää för manuell fil, det ska va maskiiiiiiiiiner!
Nota bene - och med risk för att @Red_Chili tror jag har fuffens för mig - min Furminator har drämt i golvet rejält åtminstone ett halvdussin gånger vid det här laget och bzzzzt-ar fortfarande vidare. Som värst har den krävt att jag plockar ur batterierna en sväng, sen har den startat igen.
Vem var det som köpte Oster istället... @russinbulle ? Kan du klå det, eller?