Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar så hemskt mkt för julklappstipset i denna tråd!!!
En fråga... Min mor har en stor dobbis på 50 kg, vilken tror ni är bäst då? Och vart köper man denna uppfinning??
Misstönker (och hoppas) att Furminatorns sandpapper är av normalstorlek som kan köpas i vanliga byggvaruhus t ex - samma storlekar som man har till Dremel mfl ?
Har insett att LED-lampa inte gör det minsta för att jag ska kunna se en pulpa i kortbeningarnas kolsvarta klor, så det blir inte avgörande för mig - utan det avgörande kommer bli storleken då Furminatorn kommer bli en hundring dyrare för mig med frakt mm. Jag hittar måtten på Osters, men inte på Furminatorns kloslip.
@Monstermom - fram med måttbandet nu - hur lång och hur bred är Furminatorn
*suck*
Jag hör och jag lyder, o herre och mästare!
Jag har dock inte något fint måttband, går det bra med en tumstock?
17 cm lång, plus ~1,5 cm för slipdelen.
Allra bredaste punkten är 5cm (nästan mitt på), men den är inte särskilt jämnt formad... Det är som två delar, bakre halvan är tjockare, ungefär 4x4 cm (avrundat fyrkantig), främre halvan smalnar av mot spetsen.
Ingen idé att fråga om det hjälpte, men jag kan ju undra vad som är mest oklart i alla fall?
Så - nu beställt en Oster, några Kongbollar och två gosegrejer till kortbeningarna. Totalsumma med frakt blev 335 kr, så det ska jag inte klaga på
Väntar andlöst på recension framöver!
*suck*
Jag hör och jag lyder, o herre och mästare!
Jag har dock inte något fint måttband, går det bra med en tumstock?
17 cm lång, plus ~1,5 cm för slipdelen.
Allra bredaste punkten är 5cm (nästan mitt på), men den är inte särskilt jämnt formad... Det är som två delar, bakre halvan är tjockare, ungefär 4x4 cm (avrundat fyrkantig), främre halvan smalnar av mot spetsen.
Ingen idé att fråga om det hjälpte, men jag kan ju undra vad som är mest oklart i alla fall?
Tack för recension @russinbulle !
När jag haft ihjäl Furminatorn kan alltså Ostern fortfarande vara ett alternativ då. Jag får erkänna att med Monsters klor tänker jag knappt på vilken hastighet jag kör - dock påverkar hastigheten ljusstyrkan, så kan komma på att kolla ibland. Och jag har betat av flera sandpappersrullar vid det här laget...
Tur att du höll koncentrationen då när det skulle mätas.Jag är för störningskänslig - vill gärna, men en fågel flyger förbi och jag har lallat iväg.
Tur att du höll koncentrationen då när det skulle mätas.