Så kul att vi kunde inspirera någonJahapp, så har ni inlett mig i frestelse och idag landade en furminator hos mig. Vovve tycker men bättre om den, än den no name som levde om så fruktansvärt jag testade innan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kul att vi kunde inspirera någonJahapp, så har ni inlett mig i frestelse och idag landade en furminator hos mig. Vovve tycker men bättre om den, än den no name som levde om så fruktansvärt jag testade innan.
Bahahaha - nu ska du inte vara sånPssst.... Sssssccchhhhh! Inte så högt, Russin kan höra! Jag tror inte hon vet att jag drog de där sifforna ur tomma luften!
Jag är jättenöjd med min Oster, men jag skulle säkerligen vara lika nöjd med Furminatorn - dom verkar fungera på ungefär lika. Fördelen är lyset på furminatorn då Jag kör utan kåpa och skulle göra det oavsett märke.Sugen på en kloslip för att slippa vassa valpklor, så nu när ni hunnit använda era lite, hur fungerar dem?
Furminator eller Oster? Vilken ska vi välja? Annan?
Säger som russinbulle, jag är jättenöjd med min Furminator, men hade säkert varit lika nöjd med Oster. Jag hittade Furminatorn på rea när jag velade mellan vilken jag skulle köpa så då blev det den. Jag gillar lampan skarpt!Sugen på en kloslip för att slippa vassa valpklor, så nu när ni hunnit använda era lite, hur fungerar dem?
Furminator eller Oster? Vilken ska vi välja? Annan?
Absolut okej pris. Jag köpte min från zooplus för ungefär det priset, men med fraktavgift dåÄr 259:- ett ok pris för Ostern? Hittade även en för 239:- men då tillkom frakt eftersom jag inte ville beställa något annat.
Min Oster tar flera millimeter på ett kick, så jag får passa så det inte blir för mycket. Men det är skillnad på kvalité mellan grejernaAlltså, jag har aldrig fattat hur folk får dem att funka. Jag hade en (kommer inte ihåg märke, någon grön sak) som var värdelös. Den polerade ju bara lite på ytan. Funkade bra på mina egna naglar, dock
Jag håller mig till Millers saxar
Alltså, jag har aldrig fattat hur folk får dem att funka. Jag hade en (kommer inte ihåg märke, någon grön sak) som var värdelös. Den polerade ju bara lite på ytan. Funkade bra på mina egna naglar, dock
Jag håller mig till Millers saxar
Har insett ett litet problem - jag hade nog velat ha en uppladdningsbar, för batterierna håller inte så länge Börjar sega enormt nu, så nya batterier måste i.....
Problemet är att mina gamla uppladdningsbara inte är bra längre och det är dyrt att köpa nyttKör med uppladdningsbara batterier istället, blir ju samma sak fast du kan ha en uppsättning på laddning samtidigt som du slipar!
Problemet är att mina gamla uppladdningsbara inte är bra längre och det är dyrt att köpa nytt
Njae, behöver även en ny laddare och IKEA finns inte ens i min stad hahahaIKEA, 49kr för fyrpack. Hugger ett eller två paket varje gång jag är där, börjar ha batterier så det räcker snart.
Men guuuuuud!Stekarslipen
Nä hade inga större problem, förutom att jag fick ta i lite när locket skulle öppnas - det tog bara lite tid innan jag kom på hur den skulle öppnas@russinbulle
Jag har precis fått hem en Oster kloslip. Måste fråga dig, hur gick det när du skulle sätta in batterierna? Jag får inte in eller ut batterierna i min utan att lossa på skruvarna.