Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Nån med en valp som har lust å ses? Min valp e nu 12 v å dags å kolla lite i världen vad som sker.. Eller kanske bara nån annan...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: BoxochTess
·
Hundavel & Ras Jag firar lite, måste jag säga. http://www.vf.se/nyheter/hagfors/nu-ger-oddvar-upp-sin-drom Å andra sidan: Experimentverkstan...
2
Svar
23
· Visningar
3 450
Hundavel & Ras Efter att ha suttit och tjuvläst här mer eller mindre konstant det senaste året (:o) hoppas jag på att kunna få lite råd själv. Både...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 763
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Ursäkta en okunnig men.... Vad gillar hundar när det kommer till mys och kel? Jag gillar att smeka Pilens blanka, svarta päls och gulla...
2
Svar
22
· Visningar
3 261
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag fick den briljanta idén att Nikka (femårig jaktlabbe) skulle kunna funka som draghund, mest för skojs skull och som en aktivering...
Svar
11
· Visningar
1 452
Senast: Lona
·
Hundhälsa Nikka håller sannolikt på att få vattensvans, svansen har börjat hänga på typiskt sätt. Den är garanterat inte skadad under dagen. Finns...
Svar
5
· Visningar
4 300
Senast: Dandylinn
·
Hundhälsa Hej Vet att det redan finns trådar om detta men jag har lite frågor. Min hund började spy igår vid 12 tiden. Hon har fortsatt spy...
Svar
13
· Visningar
942
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag är med i en träningsgrupp å fb och en där frågade efter hundvakt en vecka. Hur mycket tar man betalt ? Har aldrig träffat hunden...
2
Svar
20
· Visningar
10 409
·
Övr. Hund Inspirerad av allt knäppt jag ser på instagram (och för att inte kapa tråden om oseriös avel), är det väl dags för en dejtingtråd såhär...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
10 020
Senast: vallhund
·
  • Låst
Övr. Hund Eftersom gamla tråden strax är full så skapar jag en ny här där vi kan fortsätta att tjattra!
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
80 799
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Min tik är döende, det är bara en tidsfråga och tiden rinner ifrån oss. Och jag kommer inte skaffa någon ny hund nu, ingen kan ändå...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 657
Senast: AW
·
Hundavel & Ras Går i planerna på att skaffa en cane corso, men har läst runt en del och även hört från andra att deras mentalitet inte alltid är så...
2
Svar
37
· Visningar
5 700
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Min hund är blodgivare, har varit det ett antal år med ett uppehåll på över ett år. Han lämnade förut blod på ett ställe (Bagis), sen av...
Svar
2
· Visningar
1 776
Senast: HeleneK
·
Hundhälsa Om 1,5 vecka har jag bokat tid för op av min hund. Hon har en intrahepatisk porta cava shunt, som utan operation sakta leder till...
Svar
0
· Visningar
2 400
Senast: Anna37
·
Övr. Hund Jag ville bara berätta det. Hunden, numera kallad Pilen, fungerar fantastiskt bra i vår familj. TV-kväll i soffan med en hund och en hög...
2
Svar
34
· Visningar
3 090
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Hur tänker ni kring att promenera en längre sträcka med era hundar när det är riktigt kallt ute? När tycker ni att det är för kallt för...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 028
·
Hundhälsa Kära bukefolket, ni kunniga och sällan rådlösa... Vi behöver lite hjälp gällande våran vita herdehund, en hanne, blir tre år i April...
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Mötte en lös staffe (?) i skogen idag på promenad med unghunden. Staffen kommer farande och attackerar min hund, som får ett par småsår...
Svar
8
· Visningar
728
Senast: mysboll
·
Hundhälsa Min vovves foder ska tyvärr sluta säljas här i Sverige så jag behöver leta reda på ett nytt. Det är jävla skit eftersom hon är...
2
Svar
34
· Visningar
2 888
Senast: Lona
·
  • Låst
Övr. Hund temperatur. När jag åkte till VC vid 07:30 tiden var det - 6 ute o + 17 inne. x antal timmar senare så var det +/- 0 ute o + 10 inne...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 358
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar