Har en sheltie och en mittel, ingen av dem snarkar. Sheltien "pratar" ofta i sömnen och man kan ibland höra att mitteln andas lite högre när hon sover djupt, men snarka - nej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som frågan lyder. Lade till ofta eftersom jag inser att de flesta hundar säkert snarkar någon gång under sitt liv och jag är mer nyfiken på om det sker regelbundet. Båda mina egna hundar har lyckligtvis varit tysta och det har nog de flesta andra hundar jag träffat på också varit när jag tänker efter. Självklart kan de snarka ibland, eller för den del skälla i sömnen men oftast hör jag dem inte alls.
Passar däremot en blandras med mops då och då som snarkar, till och med när jag har öronproppar hör jag hur han låter. Det är såklart inte hans fel, men jag inser att det är viktigt för mig när jag skaffar en ny hund att den inte snarkar. I detta fall spelar säkert rasen in men är det vanligt att även andra raser snarkar? Snarkar era hundar och vilken/vilka ras är de?
Tillägg: Valde så att man kan välja både ja och nej om man ex. har en hund av varje.