Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ber om ursäkt ifall det här blir en väldigt rörig trådstart, jag ska försöka vara så tydlig jag kan men jag har en massa funderingar som...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Det har börjat pratas om valpar här hemma. Jag känner mig dock aningen (ytterst) tveksam och tänkte därför fråga lite här. För det...
Svar
12
· Visningar
1 405
Övr. Hund Vänligen accepterar ni att inte röja mitt vanliga nick. Min hund behöver ett nytt hem o jag väntar samtal i helgen, förmedlat av en...
2
Svar
22
· Visningar
2 365
Hundhälsa Det var ganska exakt 13 år sedan vi hade valp senast.. och jag misstänker att en hel del har hunnit ändrats med alla do and dont's på...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 345
Övr. Hund Bara den här veckan har jag läst om 3 fall där större hund biter ihjäl småhund. 1. Rottis sitter i bil med bakluckan öppen och grindar...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
18 403
Senast: purity_666
·
Hundhälsa hej! Jag ska flyga med min 10-veckors vit herdehund valp nästa vecka genom Sverige. Det kommer innebära ett byte för oss men med samma...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 626
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Har precis köpt min efterlängtade valp. Följde med uppfödaren och valparna (9st, varav 4 hanar) till besiktningen där alla 4 hanar fick...
Svar
10
· Visningar
4 645
Hundhälsa Och jag håller på att bli vansinnig. Detta problem har kommit den här veckan och jag kan verkligen inte förstå varför. Från att inte...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 488
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund hej hörni! Jag har en working kelpie på 8 månader, min förhoppning är att kunna göra en godkänd start i rally lydnad under oktober.. Och...
Svar
7
· Visningar
1 304
Senast: Is
·
Hundhälsa Först och främst så har jag kollat igenom hund hos veterinär och jag funderar på att ringa dem igen för att fortsätta fundera, så det...
2
Svar
23
· Visningar
3 883
Senast: Jenka
·
  • Låst
Övr. Hund När jag kom hem från veckohandlingen igår så fanns det en bil där med Leon i, han hade bitit av linan o rantat runt på bygden under...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 031
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Min ena hanhund började i höstats att helt plötsligt från att ha älskat alla andra hundar till att göra utfall, även om de går på andra...
Svar
7
· Visningar
743
Senast: wii
·
Hundhälsa Varför får en hund valkar mellan trampdynorna? Missbildning? Veterinärerna på Djursjukhuset vet inte. Hunden haltade och tassen...
Svar
7
· Visningar
1 279
Senast: nilie
·
Övr. Hund Vad säger hundbuke om det här? http://www.djursidan.se/2016/07/13/det-har-ar-varfor-du-ska-aldrig-ska-lata-din-hund-slicka-dig-i-ansiktet/
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 680
Senast: Rouise
·
  • Låst
Övr. Hund Såg precis detta: http://gizmodo.com/this-cattle-herding-robot-will-put-dogs-out-of-jobs-1783586479 Vad tror ni? Visst att vissa...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
5 168
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Visst är det några här som har vandrat med hund och vill dela med sig av sina bästa tips och sina värsta not-to-do? Jag planerar för en...
2
Svar
21
· Visningar
1 869
Senast: Mearas
·
Hundhälsa På sista tiden har Ozzy varit väldigt torr i magen, alltså bajset pulvriseras när det kommer ut! Väldigt mystiskt. Olja hjälper men det...
Svar
7
· Visningar
751
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Visst är det väl dags att vi på Bästkusten (härmed är även @niphredil inbjuden :D ;) ) träffas med våra hundar någon dag? Tänker att...
2
Svar
30
· Visningar
1 604
Senast: Kontrast
·
G
  • Låst
Övr. Hund Vilka är på? :banana: Jag och Cerberus vill gärna träffa lite hundar och hundmänniskor så jag tänkte att en trevlig promenad och en...
15 16 17
Svar
324
· Visningar
19 551
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Min hund är nio år och i alla år har han duschats med probschampo var 3-4 vecka som enda fästingprevention. Han har på de åren haft två...
2
Svar
39
· Visningar
3 335
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar