Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Nu när det är klart med omplacering av min lilla spets så finns förstås planer på en ny hund, denna gång en golden retriever. Detta...
Svar
18
· Visningar
7 408
Senast: Tonto
·
R
Hundavel & Ras Läste precis på Aftonbladet att ett företag i Sydkorea erbjuder att klona en hund oavsett ras och ålder för 850 000:-. Man lär redan ha...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 108
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Jag har nu hallit i min lilla bruna potatis :cool: (For sakerhets skull holl jag i alla killar sa jag kan be uppfodaren valja ut den...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 596
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Hej Som jag skrev förut så har vi just tagit bort våran hund på grund av sjukdom han var jättedåliga vi kunde inte göra nått saknanden...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Vår första hund. Alba är 13 veckor nu och vi vill lära oss och henne att spåra. Har provat lite hemma att dra ett grisöra på gräset ca 5...
Svar
12
· Visningar
2 402
Senast: Silver Girl
·
Övr. Hund blev lite fundersam idag när jag som vanligt bläddrade igenom valp annonser, vita långhåriga hundar så som ljusa golden, vita schäfer...
Svar
13
· Visningar
1 268
Hundhälsa Vår 9 år gamla hund har artros i knäleden. Han går på låg dos smärtstillande som nyligen sänkts, går bra. Idag utsattes tyvärr knäleden...
Svar
1
· Visningar
398
·
Hundhälsa Hej! Tänkte att det kan finnas någon här som skulle kunna ge mig ett råd om vår Aussie, Santi som blev stelopererad i sin bakhas efter...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: CissiN
·
Övr. Hund Vi funderar på att skaffa hund nr 2, vi har idag en 7-årig kastrerad hane, G, som tyvärr har en tendens att vakta resurser som mat/ben...
Svar
15
· Visningar
1 157
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag har en chinese crested powderpuff. Han är omplacering och kom till mig i januari, han var då 1.5 år. Han hade då, förutom...
Svar
12
· Visningar
1 113
·
Hundhälsa Jag har för ca en månad sen tagit över en liten dvärg pinscher tjej. Hon fyller tio i Oktober. Hon har ett väldigt konstigt beteende när...
2
Svar
23
· Visningar
5 663
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Fattar inte att detta ska vara så svårt men var hittar man en bra godisburk/behållare? Bra = uppfyller följande kriterier: Tålig, gärna...
Svar
4
· Visningar
518
Senast: Nirvana
·
Övr. Hund det är mitt problem..han börjar "gråta" direkt ja går ut. Ska jag gå ut o vänta tills han slutar gråta? han kommer inte sluta..förra...
Svar
14
· Visningar
5 113
Senast: kossankaj
·
Hundhälsa När jag plockade upp Rios bajs nyss var det en mask på ena tollen. Den såg ut som en smal daggmask. Någon inälvsmask som ser ut så eller...
Svar
15
· Visningar
716
·
Övr. Hund Bara att inse att min lilla bil är för liten. Det blir nog en annan toyota då jag får ett bra pris. Frågan är bara i vilken modell en...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag har funderat att köpa en till hund men jag vet inte vilken hundras? Jag är 23år och bor hemma. Jag är intresserad att gå på...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 643
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Hunden har små sår ovanpå tassarna som blöder lätt. Vad kan man göra innan Vet.besök? Göra rent med klorhexidin eller koksalt ? Tacksam...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: Jorge
·
Hundhälsa Upptäckte nyss att pälsen på Ixis hals är röd. Min första tanke var svamp, men huden ser fin ut. Hittar inget sår heller som skulle...
Svar
17
· Visningar
6 924
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Tänkte vi kunde tipsa varandra om olika semestermål som är hundanpassade. Vandringsleder, rastplatser, badplatser, matställen ect. ect.
Svar
6
· Visningar
566
Senast: Nebraska
·
Hundhälsa Jag fick en burk Grönläppad mussla och tänkte att det kan jag ju ge till hundarna, de börjar ju båda komma upp lite i åren och den ena...
2
Svar
25
· Visningar
11 457
Senast: toughcookie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar