Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som har erfarenhet av Mach ergonomiska sele? Kan dom röra sig bra i den? Jag tycker om att man kan sätta kopplet där fram ifall...
Svar
0
· Visningar
554
Senast: Kontrast
·
Övr. Hund Jag har en cairnterrier på 13 år, som hela livet har skällt när man låser dörren. Nu ska jag flytta till annan ort för att plugga och...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Finns ju lite olika på marknaden, bland annat dessa två och även dogman cykelfäste. Någon som har erfarenhet kring de olika...
Svar
8
· Visningar
1 334
Svar
0
· Visningar
207
·
Svar
0
· Visningar
209
·
Övr. Hund Någon som har den och kan delge synpunkter på passform och hållbarhet? :) Kanske någon rent av vet hur de är i passformen jämfört med...
Svar
18
· Visningar
8 643
Hundhälsa Min tik har ett tag haft väldigt mycket rött under ögonen och även en del runt nosen. A-vitaminbrist verkade det inte vara och eftersom...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: linnsan
·
Hundhälsa I vårvintras upptäckte jag att den äldre av mina hundar (7 år) blev halt efter en av dragturerna. Jag lät henne vila och hon verkade...
Svar
4
· Visningar
1 687
Senast: eldhroka
·
Övr. Hund Vår yngsta dalmatiner ålar ur sig selen. Han har lärt sig så nu går det på max en sekund. Det är en hurtta y-sele och den sitter bra...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Hej buke! Min vän Sofie, som inte har ett account här skulle vilja ha lite tips och råd ifrån er. Hon har en 5mån valptik av rasen...
Svar
10
· Visningar
1 401
Senast: Is
·
Övr. Hund Jag har ett litet problem. Min kompis och hennes sambo skaffade en flatcoated retriever som nu är 1 år. Jag har en liten dvärgpudel...
2
Svar
24
· Visningar
2 034
Senast: ephyra
·
Övr. Hund Finns det riktigt smala halsband för utställning, som inte har stryp? Har försökt att googla. Funderar på att be någon kunnig...
Svar
8
· Visningar
1 903
Senast: Wingates
·
Hundavel & Ras Jag har ingen hund men funderar på att skaffa en de närmsta åren. Som jag uppfattat det så verkar många gilla den här typen av tråd så...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 859
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Hejsvejs. Läste precis något som fick mig lite fundersam. Nu är detta från en fodertillverkare/återförsäljare så det är säkert minst...
Svar
8
· Visningar
3 534
Senast: Sezziyanen
·
Hundhälsa Trots goda kunskaper och tidigare erfarenheter av hundar står jag här och känner mig som världens sämsta hundägare för att min valp inte...
Svar
4
· Visningar
1 054
Övr. Hund Hejsan! Jag undrar om det finns några här inne som känt av allergisymptom under valperioden men som senare blivit av med den när valpen...
Svar
6
· Visningar
2 822
Hundhälsa Hej, Jag skulle behöva hjälp & tips om hur jag ska göra med min hund som hoppar och biter. Min hund är Engelsk bulldog tik på 14...
Svar
6
· Visningar
4 893
Övr. Hund Hej. Jag och min familj ska köpa en liten tikvalp. Den är en welsh corgi cardigan och behöver ett hyfsat kort namn som passar till den...
Svar
9
· Visningar
922
Senast: Duplo
·
Övr. Hund hur väljer ni Vetrinär till era djur? Jag tycker det är jättesvårt, eftersom jag saknar kunskap själv Här i området finns små kliniker...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 453
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Hej! Jag funderar på att skaffa valp till nästa sommar. Men vet inte vilken ras som skulle kunna passa mig, har några i tanken, skulle...
2
Svar
31
· Visningar
1 306
Senast: doglife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar