Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Nu är det dags för mig att återuppta sökandet på nästa hund! Klokare än tidigare har jag gett mig in på helt andra banor än var jag var...
Hundavel & Ras
Startar en ny tråd för detta ämne.
Mitt syfte var inte att dumförklara någon genom att använda ordet erkänd istället för godkänd, det...
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.