Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har haft strul med Elvis apportering ett tag, och har nu insett att det nog är hans ägande som spökar. Skithunden (;)) vill helt...
Svar
10
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Nu är det dags för mig att återuppta sökandet på nästa hund! Klokare än tidigare har jag gett mig in på helt andra banor än var jag var...
Svar
6
· Visningar
4 187
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Såg en diskussion där en person hävdade att det från i år är lag på att hundar Max får vara ensamma 4h. Jag har tidigare bara sett...
Svar
6
· Visningar
2 714
Senast: mysboll
·
Hundhälsa Upptäckte för ett par veckor sen en blåsa på min ena hunds bröst,mindre en en ärta och rätt hård. Avvaktade några dagar för att se om...
Svar
2
· Visningar
549
Senast: Olymp
·
Övr. Hund Hej! En liten fråga; jag vet att efter 2017 får kastrerade hundar inte delta i utställningar, men gäller detta även i lydnaden och...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
8 724
Hundhälsa Har en dryg två år gammal hane där vet misstänker att hans problem med matstrupen beror på just MG. Och jag undrar om någon här har...
Svar
8
· Visningar
7 111
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Ja jag har ju skrivit en del om min omplacering som är utåtagerande och rädd för människor. I onsdags åkte vi hem till mina föräldrar...
Svar
14
· Visningar
1 345
Senast: Viva
·
Hundhälsa Kortfattat nu. Våra grannars hund får ögoninflammation efter varje gång våra hundar lekt. Vi tog med vår till veterinären som...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Min äldre golden retriever blir snart 10,5 och det börjar fysiskt märkas tydligt att han är gammal. Han är annars glad och pigg och ger...
2
Svar
39
· Visningar
3 765
Hundhälsa Nu behöver jag bukes samlade kunskap! Min ettåriga whippet hade just ett "anfall" med något som jag så gott som säkert kan säga är...
Svar
18
· Visningar
8 753
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Vad finns det för selar med ryggplatta så inte ringen och karbinhaken tar på själva ryggen? Jag ska använda selen som spårsele till...
Svar
5
· Visningar
1 306
Senast: Killaloe
·
Hundhälsa MIn gamla tik blev ju genomgången i maj med röntgen av rygg bland annat Dock hittade vi inte riktigt orsaken till hennes ibland...
Svar
0
· Visningar
840
Senast: Sonic76
·
Övr. Hund Vad gäller vid transport av hund i husvagn? Är det ens tillåtet? Frågar åt en kompis, alla hundarna får inte plats i dragbilen. OM...
Svar
18
· Visningar
6 551
Senast: Lona
·
Hundhälsa Jag behöver bolla och få lite krass input Gamla Grå är 12.5 år. Stor blandis på 45 kg. I princip döv. Halvblind. Lederna är kassa. Han...
2
Svar
29
· Visningar
5 186
Senast: Nenne1
·
Övr. Hund Hej på er alla. Har inte varit på Buke så länge och skulle vilja få ser er och eran hund/ar samt vad ni gör med varandra! (Hoppas att...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
13 020
Senast: mazariin
·
Hundhälsa Hej alla Min dvärgschnauzer tant börjar bli till åren och det sista har vi dragit många tänder. :( Hon har under åren haft bra tänder...
Svar
5
· Visningar
1 417
Övr. Hund Hej! Jag och min sambo kommer att köpa hund nästa år. Min sambo har möjlighet att ta med hunden till jobbet vilket är fantastiskt. Dock...
Svar
7
· Visningar
1 296
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Startar en ny tråd för detta ämne. Mitt syfte var inte att dumförklara någon genom att använda ordet erkänd istället för godkänd, det...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 832
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Har alltid haft fästinghalsband på hunden och det har funkat bra, plockat några fästingar per säsong och men inte mer. För 2 veckor...
2
Svar
26
· Visningar
4 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka