Förlängs hans lidande?

Tack alla för era svar. Tyvärr behöver jag inte fundera längre.. Han var till veterinär idag och har en godartad böld i tandköttet som trycker upp mot ögat så det är därför det rinner. Det är ingen panik att avliva honom så han kommer få njuta av sommaren och sedan få somna in :cry:

Tack alla för era svar. Tyvärr behöver jag inte fundera längre.. Han var till veterinär idag och har en godartad böld i tandköttet som trycker upp mot ögat så det är därför det rinner. Det är ingen panik att avliva honom så han kommer få njuta av sommaren och sedan få somna in :cry:
Jag beklagar verkligen! :( Men jag hoppas så att ni får en fin sommar ihop och att den blir fylld av glädje för honom :heart

Beklagar! Se till att få en riktigt fin sista tid tillsammans! :heart

Vad tråkigt @fryckan :cry: Hoppas ni får en fin sista sommar tillsammans :heart

Tack för era svar! :love:
Nu hinner jag åka hem till helgen för att hälsa på honom och sen hinner jag också lösa det med jobbet så jag kan vara med när han får vandra vidare, så det gör det lite bättre.

Beklagar. Hoppas ni får en underbar sista tid tillsammans. :heart

Tack alla!
Jag kom nyss hem och möttes av att Oliver kommer få somna in kl 9 imorgon. I tisdags hade han nån vecka kvar till att idag inte klara sig till måndag..
Han har fått ta en sista simtur och simmade inte ens ikapp frisbeen så det är dags men det känns
20160722_185849_HDR.jpg
[/URL][/IMG]

Senast ändrad:
Styrka och värme till dig. För mig är värsta tiden innan, mellan beslut och verkställande s a s.

Många tankar i din svåra stund.

Han ser ut som en härlig livsnjutare som har en fin dag i solen :heart Fint att du kunde åka hem och träffa honom innan i morgon.

Tack alla :heart
Han ligger nu begravd utanför mitt sovrumsfönster. 10 år och 2 månader förgyllde han tillvaron här:love:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
3 367
Senast: NotlikeI
·
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 881
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka