Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
220
Senast: Olympus
·
Svar
0
· Visningar
204
·
Svar
0
· Visningar
172
·
Svar
0
· Visningar
203
·
Övr. Hund Vad är bäst egentligen? Hund 10 år, ägaren död. Uppväxt själv med husse ensligt på landet. Snäll och folkkär jakthund. Van att springa...
2
Svar
23
· Visningar
1 739
Senast: Ray
·
Övr. Hund Har fått lite idétorka här hemma och vill öka på min belöningskorg. Vad är era hundars favoritbelöningar? Hos oss ligger dessa i topp...
Svar
3
· Visningar
522
Övr. Hund Hej! Min hund lägger sig gärna med rumpan i vädret, främst vid läggande under gång. Hur får man bort detta?
Svar
3
· Visningar
478
Hundavel & Ras Har tidigare berättat att det är viktigt för mig och min sambo att hunden vi tänker skaffa är skottfast. Nu till nästa "dilemma". Han...
2
Svar
27
· Visningar
2 958
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Behöver vi inte en tramstråd om hundar? :) https://twitter.com/i/videos/tweet/755557104669327360?
Svar
6
· Visningar
601
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag har ju fått en ny hund, en tvåårig cairnhane. I samband med detta har jag inte betalt en spänn utan uppfödaren har stått för alla...
Svar
6
· Visningar
1 694
Övr. Hund Jag kommer att behöva måttbeställa bur till min bil, men jag vet inte riktigt hur jag ska tänka. Det kommer dock bli så att vi fäller...
Svar
19
· Visningar
1 999
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Scenario: Hund (av modell större) som är utomhus i husets inhägnade altan skäller och hoppar/klättrar över och springer längs med...
2
Svar
22
· Visningar
1 620
Övr. Hund ja det är den stora frågan, har bara haft förra hunden på valpkurs då hon var väldigt dominant mig mig och väldigt självständig,(jag var...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
7 629
Senast: HeleneK
·
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
7 326
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Någon som vet om något land har eller har haft en hund på sina mynt? Att Island har (haft?) en isländsk fårhund vet jag, men andra...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Jag har en 2 års powderpuff omplacering. Han har blivit vanvårdad i 2 olika hem innan mig. Det gör att han nu är rädd för människor och...
Svar
19
· Visningar
2 198
Senast: purity_666
·
Hundhälsa Ni behöver jag kloka hundmänniskors råd och åsikter. Jag har hamnat i ett vägskäl med min 8-åriga schäfertik. Hon är en mycket intensiv...
2
Svar
23
· Visningar
7 570
Senast: Tell
·
Övr. Hund Hej! Jag har två frågor om två helt olika saker, men kändes onödigt att starta två trådar. 1. Kan två förare dela på en hund på SBK...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: Nenyah
·
Hundhälsa HJÄLP! Nu är vi inne på tredje försöket med att försöka få bort min hunds sjukdom giardia, vi upptäckte hans sjukdom för några månader...
Svar
6
· Visningar
4 599
Senast: Sol
·
Hundhälsa Hunden väckte mig klockan fem på morgonen genom att oavbrutet skaka på huvudet och flämta. Jag kollade örat och det var geggigt och...
Svar
6
· Visningar
716
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka