Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vi hämtade vår valp för ca 3v sedan, han var då drygt 8v. Uppfödaren sa att han var "lite lös i magen" men det stämde inte, han hade en...
Svar
4
· Visningar
1 340
Hundhälsa Min hund, 2år, Gick just och kissade i sin bädd?! Alltså inte skvätte lite utan satt sig rakt upp och ner och kissade. Hon har varit...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Regn
·
Hundhälsa Hej! Min hund drabbades för ett år sedan av att han tappade pigmen på nosen, runt ögonen och runt läpparna, gick då till veterinär som...
Svar
19
· Visningar
3 644
Senast: Yupbeckah
·
  • Låst
Övr. Hund Det är fullt i nummer 5 gott folk! Var så goda att fortsätta i denna :)
98 99 100
Svar
1 991
· Visningar
90 898
Övr. Hund Har alltid haft stora hundar. Nu har jag en ganska stor cane corso som väger 42 kg. Har aldrig haft problem att få hundarna att inte dra...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag är så tvivlande till detta med hund, vi har haft en supercharmig lite kille hemma nu i två veckor och jag gillar verkligen honom OCH...
2
Svar
22
· Visningar
1 904
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa http://www.agria.se/hund/artiklar/sjukdomar-och-skador/pyometra-livmoderinflammation-hos-hund/ Så många som 25% drabbas av...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 451
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Har varit i kontakt med en tjej om att börja rasta hennes lilla hund på mina luncher. Hon undrar nu hur mycket jag vill ha. Jag har...
Svar
16
· Visningar
4 461
Senast: pepp
·
Övr. Hund Hej! Tänkte att det allvetande Buke har bra koll på denna fråga :). Det har blivit dags att köpa en bilbur till vår hund men frågan är...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 178
Senast: Buck
·
F
Hundhälsa Är det någon här som har erfarenhet av Sund Hundmats "Elitblandning"? :) Vår lokala Arken Zoo säljer Sund Hundmat och jag har gett...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Varför kan så få hanhundar umgås normalt med tikar (såväl som i löp och inte löp?). Är det "bara så" eller är det en träningsfråga? Vad...
2
Svar
34
· Visningar
3 152
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Byxor ja, vad ska man ha? Har haft vinthund nu i flera år men är tillbaka i dalmatinervärlden igen, med mer träning och tävling, och då...
2
Svar
36
· Visningar
2 873
Hundhälsa Jag har en jätte allergisk liten Chihuahuakille som inte tål något nästan. Han tål inte fågel, fisk, fläsk, nöt, anka, lamm och ris...
Svar
11
· Visningar
887
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Finns det några bra svenska eller engelska sidor där man kan läsa på om färggenetik? Vill speciellt ha info om defekter som kan uppstå...
Svar
4
· Visningar
1 766
Senast: Liran
·
Hundhälsa Är det verkligen lagligt att låta hunden leva på veganfoder? Såg på fb att en person som själv är vegan även köper veganfoder till sin hund.
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 403
Senast: vallhund
·
Övr. Hund I dagarna är det ett år sedan Skroffan blev sjuk och dog (jag kan nästan inte ens skriva det :(). Jag har förlorat en hund till det...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Sezziyanen
·
Hundavel & Ras Vi leker lite med tanken om en till hund i framtiden. Vi har precis köpt en (vanlig) golden nu och tokälskar henne. Men sambon ska...
Svar
9
· Visningar
6 965
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Idag var det dags för ettårsvaccin och veterinären lyssnade och kände överallt. Tydligen är ena kulan uppe i ljumsken och Ozzy är därmed...
Svar
3
· Visningar
2 202
Hundhälsa Ja som rubriken säger, när är det dags att ge upp? Jag och sambon har lite delade meningar här hemma. Ixi har ju div problem, som...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 847
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Min valp på 7 månader har som finnar i huden, de är stora och kliar enormt så där hon kliar har hon kliat sönder pälsen. De sticker ut...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 825
Senast: russinbulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar