När får man "ge upp"?

:heart
Som någon skrev tycker jag, med åren att det är lättare att veta när tiden är inne. Men att gå vidare blir aldrig lättare. Min DSG tog jag bort september förra året och sitter ofta på väg hem från jobbet och gråter då jag kommer på mig själv att jag inte ska hämta henne och åka hem.
Nu för 2 veckor sen köpte jag mig en ny terrorist från skåne så då har jag tankarna på annat håll :heart

Tack alla! :heart

Mitt hjärta är i ungefär 3 miljoner bitar just nu och tårarna har sprutat (och lär spruta ännu mer), men det känns ändå lite bättre nu när det väl är gjort.
Förmodligen inbillar jag mig bara, men efter den lugnande sprutan så kändes det nästan som att hon blev lättad och visste vad som väntade.

Tack alla! :heart

Mitt hjärta är i ungefär 3 miljoner bitar just nu och tårarna har sprutat (och lär spruta ännu mer), men det känns ändå lite bättre nu när det väl är gjort.
Förmodligen inbillar jag mig bara, men efter den lugnande sprutan så kändes det nästan som att hon blev lättad och visste vad som väntade.
Stoor stor kram :heart

Liknande trådar

C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
17 481

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka