Usch så tråkigt, men på beskrivningen låter det verkligen som ett mycket vettigt beslut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är tid bokad. Onsdag 13:45 får hon somna. Älskade älskade lilla skithund heart
Nu är tid bokad. Onsdag 13:45 får hon somna. Älskade älskade lilla skithund heart
Ja som rubriken säger, när är det dags att ge upp? Jag och sambon har lite delade meningar här hemma.
Ixi har ju div problem, som blivit värre för varje år. Främst allergikerna, men även tumörerna/knölarna som dyker upp lite här och där, återkommande öronproblem (som allergin är orsaken till) och halvkassa höfter.
Den här veckan har jag petat i henne 7-8 tabletter varenda dag, örondroppar, betnovatdroppar i öronen, hon sprayas med klorhexidinspray, badas i specialschampo ett par ggr i veckan, och sprayar henne med cortavance, men hon blir aldrig riktigt bra. Sen är det ju de där tumörerna.. Självklart kan vi åka in och ta bort dom, men hur mycket ska hon behöva gå igenom?
Sambon tycker ju att vi ska ha kvar henne ett tag till, men jag känner lite att det räcker nu?
Hon är fortfarande pigg och glad, men ändå inte riktigt sig själv. Svårt att förklara för er som inte känner henne.
Så hur skulle ni gjort om det var er hund?
Idag är det tungt. Igår när vi var på stranden så började jag fundera på om jag verkligen tagit rätt beslut. Hon var så otroligt glad och träningsvillig. Betedde sig som en liten valp och var lika galen som hon alltid har varit.
Nu ska vi strax åka dit för allra sista gången och försöka ge henne den bästa stunden som bara går.
Älskade hund, fyfan vad jag kommer sakna henne