Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag kommer få hem en golden-valp i början av oktober och vill läsa lite allmänt om rasen. Verkar finnas en ganska bra svensk bok, men...
Svar
2
· Visningar
488
Hundhälsa Syrran och mammas hund fick sluta sina dagar i höstas och ligger begravd på en av de lyckligaste platserna i hennes värld. En 8 år...
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: Mia_R
·
Hundträning Ni som har aktiva hundar som behöver mycket fysisk och psykisk träning för att må bra skulle ni kunna hjälpa mig med ett typ schema för...
2
Svar
23
· Visningar
1 972
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Någon som har tips på billigt och lättbyggt staket som håller en hund inne i en trädgård. jag tänkte bygga staket hos mina föräldrar så...
Svar
4
· Visningar
1 067
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Vi har haft återkommande besök hos veterinären sedan vår samojed 3,5år var 4 månader gammal. Återkommande öroninflammtioner...
2
Svar
27
· Visningar
3 863
Senast: skuggi
·
Hundavel & Ras Av det jag läst mig till så ärvs det här problemet även(bara?) på mödernet. Vilket borde innebära att om man vill utrota problemet så...
Svar
12
· Visningar
1 828
·
Hundhälsa Har en Dansk-svensk gårdshund på 7 månader (snart 8) som bara har en kula nere... Läste nånstans att om den högra kommer ner först så...
2
Svar
26
· Visningar
2 676
·
Övr. Hund Ni får stå ut med ännu en rasvalstråd ;) Jag behöver hjälp. Vi planerade ju att skaffa en ny hund om typ 1,5 år, men nu när Ixi är borta...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 589
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Jag behöver få tips, råd, förslag vad sjutton det kan vara för fel på min fina underbara hund. Det är så att min hund har under...
Svar
8
· Visningar
1 969
Senast: kossankaj
·
Hundhälsa Eftersom det nog kommer bli valpis här strax så funderar jag kring valpfoder. Jag gillar ju Purizon men valpfodret känns väldigt...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Såg i våras en mörk fläck i iris på min hund, men naivt tänkte jag att det var pigmentförändring från gammalt hornhinnesår och att jag...
Svar
4
· Visningar
5 915
Senast: xDollyx
·
Hundhälsa Min hund har varit dålig i magen den senaste tiden, och haft en lös avföring. Han kanar på rumpen då och då också och jag har fastställt...
Svar
16
· Visningar
894
Senast: purity_666
·
Hundhälsa :arghh: Vad löser lim från flugpapper?! Hundkräket Stackaren var in i ett hörn där det fanns ett flugpapper hängande och lyckades sno...
2
Svar
24
· Visningar
5 036
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Hundavel & Ras Varför startar ni inte någon ny tråd!? :rage: Här, varsågoda. :D
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
165 311
Senast: Hedinn
·
Hundträning Jag klarar av den mesta träning själv, om man säger så. Fastnar jag på ett moment, då brukar det räcka med att söka på nätet och läsa på...
Svar
10
· Visningar
1 826
Senast: snorp
·
  • Låst
Hundavel & Ras Heej på er alla Bukemänniskor. Efter mitt senaste inlägg så kom det fram till att jag inte har en aning om vilken ras jag borde ha! Så...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
9 387
Senast: lillebill
·
Övr. Hund OK, på lite allmän begäran är här en tråd där vi kan dela och diskutera filmer som visar/påstår sig visa specifika betydelsefulla...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 193
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Nu gör jag en egen tråd - så det så :p Heffaklumpens kriminal-kull är född. 3 grabbar och 2 töser födda 1 juni på morgonen :love...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
22 986
Hundavel & Ras Vår har i dagsläget en Finsk lapphund. Han är världens finaste, men börjar dock bli lite till åren. Han har aldrig varit mycket för dom...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: Kibani
·
Övr. Hund Hej på er alla! Det är nämligen så att jag har lagt ut annons för att antingen bara låna nån och träna deras hund eller bli fodervärd...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
10 538
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar