Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min hund är av typen att man ska framåt så fort som det bara är möjligt. I början av promenaden är nosen inte påkopplad alls. Då funkar...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
11 467
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Idag har jag varit på en stor marknad och förundras återigen över folk som tar med sig hunden. Marknaden i fråga är mycket välbesökt och...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 738
Senast: Fruentimber
·
F
Hundhälsa Nu kör vi en gissningslek innan jag kontaktar veterinär på måndag. Jag hittade det här på Lasse igår. Det blev rött när jag började...
Svar
14
· Visningar
1 713
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag tänkte att det skulle vara intressant att ha en egen tråd för p4s hundpodcast "Vår bästa vän". Det vore intressant att ha ett ställe...
2
Svar
28
· Visningar
2 034
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Inspirerad av en tråd på katt blev jag nyfiken på hur gamla era hundar blivit, vilken/vilka raser och kanske varför de tillsist fick...
2
Svar
37
· Visningar
8 163
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa I helgen blev min amstaffvalp på 5 månader akut sjuk och vi åkte till veterinären och han fick opereras. Under operationen upptäckte...
Svar
6
· Visningar
2 871
Senast: Blueee
·
Övr. Hund Känner ni ibland att ni får någon riktigt bra idé som ni vill dela med er av, även om den aldrig kommer bli mycket mer än just en...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: Fisherling
·
Övr. Hund Ursäkta långt inlägg men känner att jag behöver få skriva av mig. Har bott 10 år på samma ort och aldrig varit med om något liknande...
2
Svar
21
· Visningar
2 066
Övr. Hund Letade runt bland lite trådar men tycke inte att jag hittade de jag söker. Hur har ni hundfolk hanterat förvarningen av hundarnas...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 203
Senast: Isla
·
Hundhälsa Jag ville vilja ha tips på nyttiga saker att ge hunden. Grönsaker, frukt, olika sorters kött/ben osv. Vet att ben och inälvor blivit en...
Svar
16
· Visningar
1 421
Senast: ElinAgnes
·
Hundhälsa För snart två år sedan fick Ivan ett irriterad öga med svullet ögonlock. Han hade ett litet, litet sår på ögonlocket, men blev...
Svar
18
· Visningar
7 593
Hundhälsa Vi skulle behöva göra en sanering i gammeltantens mun. Hon är 12,5 år gammal, stor hund, och det känns lite läskigt att behöva söva...
Svar
5
· Visningar
3 077
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hittade en lite rolig grupp på Facebook, hoppas det är okej att tipsa. Det är gamla foton på hundar. Inte jämförelsebilder, utan...
2
Svar
31
· Visningar
2 996
Senast: Tora
·
Övr. Hund Jag är hyfsat ensam med min hund, eller jag är ensam. Nu ska jag snart in på medicinjustering och kommer vara borta en vecka ca. Hur gör...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 651
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag deltar i en rätt intressant diskussion i en fb-grupp nu där man bett om synpunkter på utseendet på en schäfer. Det har lett till en...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
22 799
Senast: purity_666
·
Övr. Hund I dagens Metro stod det om en studie gjord på hundar. Man har tydligen kommit fram till att hundar inte bara lyssnar på tonfallet utan...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 867
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vi har en hane som är drygt 9 år och en tik som snart är 4 år. Hon har tydliga löp då han givetvis blir intresserad. Vi särar på dem när...
Svar
16
· Visningar
2 420
Övr. Hund Ni som anser att det ska vara hundens promenad och gar med hund i koppel, har ni bara en hund? Eller mycket lugna hundar? I dag tankte...
2
Svar
28
· Visningar
2 195
Senast: Monstermom
·
Svar
8
· Visningar
792
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Hej alla! Idag testade jag att lägga ett kort spår till min schäfer tik för att se om det kanske är något som hon skulle tycka är...
2
Svar
23
· Visningar
2 252
Senast: ElinAgnes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar