Förvaring av saker i hundbil?

Alltså, ni får mig att vilja byta bil. Nu på studs. Min bur måste vara i mitten (den enda av Mims som passar bilmodellen) och utrymmena som blir till sidorna är värdelöst små. :down: Ser allt som oftast ut som skit eftersom det inte får plats med lådor och dylikt. Har samlat ihop det mesta i ett par väskor från Hööks som jag istället får ha i baksätet, men jag vill ju helst hålla baksätet fritt från lösa prylar.

Får övertala karln om en ny bil. :cool:

Vi har inga prylar i bilen
Jag packar en ryggsäck med det jag behöver för promenad/träning

Det enda jag har liggande är en lite spruta i plast som jag kan hundarna vatten med
Ända sen min hane (som valp) blev dålig har jag nojat över att få i hundarna vätska om dom blev dåliga/slöa och inte vill dricka

Buren tar halva skuffen. Till lydnadsträning en Jacson tränkngsväska. Till spår en lite mindre modell Jacsonväska. Till uppletande en tygkasse. Sele lina tjänstetäcke på krokar på burens långsida. Hundtäcke, mina regnkläder och låga gummistövlar har jag i ett väggfack på höger sida i bilens bagageutrymme. I det vänstra väggfacket i bagageutrymmet har jag första förband. Väggfacken är inbyggda i bilens bagageutrymme, ganska stora och rejäla och sväljer lite :-) och syns inte.

Buren tar halva skuffen. Till lydnadsträning en Jacson tränkngsväska. Till spår en lite mindre modell Jacsonväska. Till uppletande en tygkasse. Sele lina tjänstetäcke på krokar på burens långsida. Hundtäcke, mina regnkläder och låga gummistövlar har jag i ett väggfack på höger sida i bilens bagageutrymme. I det vänstra väggfacket i bagageutrymmet har jag första förband. Väggfacken är inbyggda i bilens bagageutrymme, ganska stora och rejäla och sväljer lite :-) och syns inte.

Vad har du för bil människa?! :love: Väggfack, ojojoj!

Liknande trådar

Hemmet Vi bor i en liten lägenhet och har prylar överallt känns det som. Främst stör vi oss på vårt "kontor" där prylar mer eller mindre blivit...
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: Rie
·
Övr. Hund När det var tre hundar i hemmet tyckte jag att det var mycket olika prylar att hålla rätt på. Täcken, selar, halsband, koppel, linor...
Svar
12
· Visningar
1 761
Senast: attheedge
·
C
Övr. Hund Det är alltid kaos i min bil. Det ligger koppel, täcken, reflexer, halsband, godis, spårlinor ja, you name it ;) i hela bilen, och jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 008
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Har en kombi. Lilla hunden transporteras i en plastbur, på golvet bakom förarsätet (säkraste platsen tydligen) den stora i en metallbur...
Svar
7
· Visningar
1 386
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30