Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund jag är i stort helt okunnig om träning och olika metoder, men jag måste få ställa en fråga till er som kan! Min kollega har en hanhund...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 321
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Vill höra era solskenshistorier och även mindre lyckade försök att vänja hundar vid katter när de från början helst vill käka dem till...
Svar
10
· Visningar
1 203
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Jag har i dagsläget tre hundar varav två är pensionärer och varken kroppsligt eller mentalt vill och kan följa med på långturer eller...
Svar
4
· Visningar
544
Senast: EmmaW
·
Övr. Hund Jag tror att ni förstår precis vad jag vill bara med trådstarten... Jag har tidigare bott så att jag har kunnat stänga till rummen med...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Hej ska kanske skaffa en till hund denna gång vill vi ha en tik . men vad ska den hetta tycker ni? har några namn som jag tycker är...
Svar
7
· Visningar
764
Hundavel & Ras Min älskade lilla kille som jag självklart tycker är den sötaste i världen har under en tid utvecklat öronen lite galet, vecket som...
Svar
8
· Visningar
1 914
Hundhälsa Min hund har ätit Hills i/d i flera år och mått bra. På sistone har han fått oförklarlig klåda, i samband med detta har Hills fått nya...
Svar
4
· Visningar
545
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Hunden åt nyss 120-130g choklad marabou. Hunden är en fox terrier på 15-25kg borde man åka in och kolla det eller ska jag vänta och se...
Svar
5
· Visningar
2 782
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Min 8 åriga tik har börjat bete sig märkligt. Hon har artros i en armbågsled men utöver det har hon mestadels varit frisk. Nu senaste...
Svar
11
· Visningar
2 629
Hundträning Jag kunde inte hitta någon tråd för Nose Work så here-we-go :) Visst måste det finnas fler här som håller på med denna roliga gren...
Svar
8
· Visningar
1 424
Senast: touche
·
Hundhälsa Kan man lära en hund att sluta äta gräs? Jag håller på att bli tokig. När man är ute och går med han så tar han sig en tugga gräs lite...
2 3
Svar
56
· Visningar
12 251
·
Övr. Hund Ozzy är 14 månader och oftast hemma sköter han sig bra, går fint i koppel och kan även gå lös fot när vi möter folk eller hundar. På...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 976
Hundhälsa Vi ger vår golden (5mån) mat från doggy professional extra. Det är uppfödarens rekommendation. Ger 2,5 dl ouppblött 3 ggr/dag. Hunden...
2
Svar
30
· Visningar
2 071
Senast: Killaloe
·
Hundavel & Ras ..det är frågan. Jag är inställd på att 2018 eller 2019 skaffa min andra hund. Jag har kommit ner till dessa två raser efter mycket...
2
Svar
38
· Visningar
6 713
Senast: canine
·
Övr. Hund Som jag nämnt i en annan tråd här på hund måste jag med största sannolikhet omplacera min ena hund. Och då hjärnan är som mos, och...
Svar
17
· Visningar
1 482
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Är det någon som vet om det är bra? Vi har ju gått och fått en 5-månaders valp som jag behöver hitta ett bra foder till. Ixi äter Brit...
2
Svar
31
· Visningar
12 463
Övr. Hund Hej! Jag har alltid varit "kattmänniska" och har aldrig haft hund i familjen eller liknande. Efter att ha jobbat lite inom...
Svar
7
· Visningar
1 055
Senast: Theodor
·
Hundhälsa Valpen äter sten.. och plockar upp lite av varje när man är ute. Dvs bajsen är nu fulla av småsten trots att man försöker ha full...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 444
Senast: Buck
·
Hundhälsa undrande bukare:) min tik fick sitt FÖRSTA löp den 3 april nu och de senaste dagarna har hennes tuttar svullnat upp. min förra tiks...
Svar
4
· Visningar
9 613
·
Övr. Hund Jag surfar runt efter bilbur och har ingen aning om min hunds mått. Är det någon som vet vilken storlek (ras) på hund som följande mått...
Svar
14
· Visningar
3 932
Senast: nella84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30