Jaktvarianterna ligger närmare 20 kg medans utställningsvarianterna tenderar att plussa +30.En goldentik. Kan hon väga runt 25 som vuxen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaktvarianterna ligger närmare 20 kg medans utställningsvarianterna tenderar att plussa +30.En goldentik. Kan hon väga runt 25 som vuxen?
Hon är av utställningsvarianten men tror inte hon kommer passera 30-sträcket.Jaktvarianterna ligger närmare 20 kg medans utställningsvarianterna tenderar att plussa +30.
Hur många gram färskfoder ska hon ha per dag?
Räkna ut dygnsdosen av varje, sen halverar du o ger den givan till hunden, dock inte i samma måltid.Nu ger vi 65gram Halla färskfoder och 1,5dl av doggyn. Nu kommer hon när hon ser att jag börjar fixa med maten och slickar hela skålen. Har aldrig hänt innan! I veckan kommer vi kassera doggyn och istället köpa Taste of the wild (tänkte köpa den med bison i).
Hur mycket tror ni jag bör ge av varje per måltid? Vi blandar nu och vill helst fortsätta så.
Nja, med hanarna är det väl mer regel än undantag (av utställningssorten) att de blir sådär stora men inte direkt för tikar. Så det verkar inte helt vettigt att utgå från 30+ som förväntad vuxenvikt. Snarare 25 eller nåtJaktvarianterna ligger närmare 20 kg medans utställningsvarianterna tenderar att plussa +30.
-men hjälp vilken lång innehållsförteckning! Är det Orijen?kycklingkött
Kycklingmjöl
Laxkött
Kalkonmjöl
Sillmjöl
Russetpotatis
Kycklingfett
Ärtor
Sötpotatis
Kalkonkött
Hela ägg
Kycklinglever
Sikkött
Göskött
Soltorkad alfalfa
Ärtfiber
Sillkött
Brunalg
Pumpa
Cikoriarot
Morötter
Spenat
Kålrot
Äpple
Tranbär
Svarta vinbär
Lakritsrot
Angelikarot
Bockhornsklöver
Ringblomma
Fänkål
Pepparmyntsblad
Kamomill
Maskros
Sommarkyndel
Rosamrin
Vitaminer
Mineraler
Taste of the Wild har jag hört bra omNu ger vi 65gram Halla färskfoder och 1,5dl av doggyn. Nu kommer hon när hon ser att jag börjar fixa med maten och slickar hela skålen. Har aldrig hänt innan! I veckan kommer vi kassera doggyn och istället köpa Taste of the wild (tänkte köpa den med bison i).
Hur mycket tror ni jag bör ge av varje per måltid? Vi blandar nu och vill helst fortsätta så.
Japp-men hjälp vilken lång innehållsförteckning! Är det Orijen?
Varför ska någon stoppa i sig sin hund så otroligt mycket märkliga saker? Tänker att om det är ett foder du tycker är bra/rekommenderar, så undrar jag helt enkelt varför? Vad är vinsten med att äta allt det där för hundarna?