russinbulle
Trådstartare
Istället för - kan inte behålla båda Hoppas på en tik i nästa kull istället om sisådär en 1,5 årIstället för tiken eller båda två?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Istället för - kan inte behålla båda Hoppas på en tik i nästa kull istället om sisådär en 1,5 årIstället för tiken eller båda två?
Tycker det låter smart resoneratIstället för - kan inte behålla båda Hoppas på en tik i nästa kull istället om sisådär en 1,5 år
Vet inget alls om rasstandarder och utseenden men herregud vad de är SÖTA!Visade lite nya ögonblicksbilder på hanen för en uppfödare och hon sa bara behååååll - han är helt enkelt skitsnygg
Skalman (hm...Gentley då, men har blivit en Skalman i min skalle då han ofta hamnar på rygg och har svårt att vända sig pga allt babyfett ) i några ögonblicksbilder från idag
Tiken kan jag inte fota själv, då hon far omkring för mycket - fick bara en framifrånbild. Söt som socker, men inte lika "perfekt"
Det är en riktigt, riktigt bra kull utseendemässigt och hanen jag nu bestämt mig för att behålla (fanns nog en mening med att han inte var såld...) är ursnygg och riktigt trevlig - en äkta nallebjörn Den klart bästa i kullen.Vet inget alls om rasstandarder och utseenden men herregud vad de är SÖTA!
Istället för - jag väntar med tik tills förhoppningsvis nästa kull om sisådär en 1,5 år Tikvalpen är dessutom högenergisk, så det känns bättre att hon hamnar hos en yngre människa med mer spring i benen Det räcker att mamma-hund är en räserhundIstället för tiken eller båda två?
Lugnt - jag har redan kö på tikenVarför, varför, varför går jag in i den här tråden??
Det är bra. Då kanske jag kan våga mig in här lite oftare nuLugnt - jag har redan kö på tiken
Han låter perfekt!!Det är en riktigt, riktigt bra kull utseendemässigt och hanen jag nu bestämt mig för att behålla (fanns nog en mening med att han inte var såld...) är ursnygg och riktigt trevlig - en äkta nallebjörn Den klart bästa i kullen.
Fast okej - fler intressenter är alltid bra så jag kan välja det bästa Och denna har ingen snorreDet är bra. Då kanske jag kan våga mig in här lite oftare nu
Haha, sugen är jag ju, det vet du. Det är den där karln här hemma som ska övertalasFast okej - fler intressenter är alltid bra så jag kan välja det bästa Och denna har ingen snorre
Äh, ta med han hit på besök så är han såldHaha, sugen är jag ju, det vet du. Det är den där karln här hemma som ska övertalas
Jag ska försöka! Fast han gnäller fortfarande på att det var viktigare med ny bil den här månadenÄh, ta med han hit på besök så är han såld
Äsch då - men locka med att den tar liten plats i bilenJag ska försöka! Fast han gnäller fortfarande på att det var viktigare med ny bil den här månaden
HahaÄsch då - men locka med att den tar liten plats i bilen
Fast det är lugnt nu - hon går till en tidigare valpköpare, så du kan börja bearbeta till nästa gång