russinbulle
Trådstartare
Så himla svårt hitta ett hem till sista gossen då - den snyggaste i hela kullen En i Ryssland är intresserad till tusen, men får inte ihop arbetstider med valp just nu (hon har två heeler sedan förut). Idag blev jag kontaktad av en större heelerkennel i England som vill ha honom - men även om jag känner mig väldigt smickrad, så tror jag inte deras hundhållning är någon jag vill sälja valp till. Många hundar och troligtvis fortfarande en del burhållning. Box med utevistelse är en sak, men burhållning inomhus är absolut nada för mig. Helst vill jag ha honom till en aktiv människa inom landet och som samtidigt vill visa honom lite, så världen får se att han finns
Hade jag bara haft plats - då hade han stannat han med tillsammans med systern sin. Guldgosse till både utseende och temperament än så länge Fortsätter han se ut som han gör nu, så kommer han bli skitsnygg som vuxen.
Hade jag bara haft plats - då hade han stannat han med tillsammans med systern sin. Guldgosse till både utseende och temperament än så länge Fortsätter han se ut som han gör nu, så kommer han bli skitsnygg som vuxen.