Hur kan du göra såhär mot oss!?
Våran Kate
Eller hur!! Vi kommer sörja...
Be nya ägaren skaffa konto här @russinbulle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Våran Kate
Våran Kate
Mina valpköpare har inte all varit förstående för det faktum att deras valpar hade instagramfans som förväntade sig fortsatt instagramnärvaro efter leverans!Eller hur!! Vi kommer sörja...
Mina valpköpare har inte all varit förstående för det faktum att deras valpar hade instagramfans som förväntade sig fortsatt instagramnärvaro efter leverans!
SKK borde införa en klausul om dettaMina valpköpare har inte all varit förstående för det faktum att deras valpar hade instagramfans som förväntade sig fortsatt instagramnärvaro efter leverans!
Vaddå "be"? Här bes inte om någonting, informera att vi på buke kräver att köparen skaffar ett konto och håller oss fortlöpande informerad!Eller hur!! Vi kommer sörja...
IllaMina valpköpare har inte all varit förstående för det faktum att deras valpar hade instagramfans som förväntade sig fortsatt instagramnärvaro efter leverans!
Söta som sjutton ju!@Migo - du pratade om öron
Jag vet inte om tippöron var bättre på Dalton eller ståndöron som han är på väg att få. Lite fladdermus över honom nu Avdelningen för stora öron
Ja, vaddå, det har ju varit Halloween nyss, klart killen ska ha fladdermusöron.Lite fladdermus över honom nu Avdelningen för stora öron
Attans, jag skulle ha köpt fladdermusvingarna jag såg på Rusta igår på hundavdelningenJa, vaddå, det har ju varit Halloween nyss, klart killen ska ha fladdermusöron.
Behöver du kennelficka?Själv fortsätter jag att vela - ena dagen väger hjärtat över och nästa dag förnuftet
Dalton ser fin ut och har ett härligt temperament - förutom lite väl talför och babblig då Men varje gång jag går en promenad med dom vuxna, så blir jag så påmind om att jag måste få mitt knä fixat i vinter/senast våren. Jag klarar inte så ofta av att gå i skogen längre då det är för vickigt och ojämnt underlag (förbannade rötter) och har ont som tusan. Jobbigt nog med två hundar och knäbyte. En vuxen, en slyngel-tonåring och på det även en valp känns sisådär lockande att ha om jag ska operera mig framöver
Fasen så svårt detta är - men det är ju ingen panik än. Jag kan ha honom kvar en tid till och verkligen känna efter hur han är och om han är "värd" att satsa på och om jag känner att det kan fungera trots det som bör göras framöver med min bråkiga kropp. Ibland avskyr jag mitt liv
svårt när man bor i 2 rok som jag gör Har tyvärr inte ekonomi för att ha en heller tyvärr.Behöver du kennelficka?
Och kanske den där perfekta valpköparen dyker upp framöver. Jag har ju annonsen kvar på klubbens hemsida och jag släpper Dalton om rätt köpare dyker uppBehöver du kennelficka?
Mina valpköpare har inte all varit förstående för det faktum att deras valpar hade instagramfans som förväntade sig fortsatt instagramnärvaro efter leverans!
jag släpper Dalton om rätt köpare dyker upp
Nackdelen är om dom är kvar för länge - man fäster sig massor juSå gjorde jag med hanen jag evt skulle spara också