russinbulle
Trådstartare
Hahahaha, så svårt försöka fota 5,5 veckors valpar i stående position - trots fotohjälp En kompis (Linnea Timm Björk) har fotat åt mig, men valparna var som sagt inte alls så villiga att stå på bord Några bilder av väldigt många blev ganska bra i alla fall
Jag var heller tydligen inte helt vaken, för fröken lila och fröken röd fick visst sina halsband bytta (jag tar av på natten) och jag märkte inget förrän efter fotograferingen
Men jag är än så länge så himla nöjd med kullen, då dom ser lovande ut allihop. Finfina överlinjer och fina vinklar och viktigast av allt, alla har härligt temperament så här långt - ska bli jättekul att följa dom.
Detta är då fröken lila (i fel halsband)
Heffaklumpens Miss Marple, men som kommer kallas för "Edda" och stannar här
Fröken röd (i fel halsband)
Heffaklumpens Mrs Fletcher
Heffaklumpens Inspector Morse
Heffaklumpens Inspector Lewis
Heffaklumpens Inspector Gentley - min mest lovande hane och den ende kvar som söker ett hem. Jag skulle så gärna vilja att han visas lite på utställning framöver, då han ser väldigt lovande ut
Jag var heller tydligen inte helt vaken, för fröken lila och fröken röd fick visst sina halsband bytta (jag tar av på natten) och jag märkte inget förrän efter fotograferingen
Men jag är än så länge så himla nöjd med kullen, då dom ser lovande ut allihop. Finfina överlinjer och fina vinklar och viktigast av allt, alla har härligt temperament så här långt - ska bli jättekul att följa dom.
Detta är då fröken lila (i fel halsband)
Heffaklumpens Miss Marple, men som kommer kallas för "Edda" och stannar här
Fröken röd (i fel halsband)
Heffaklumpens Mrs Fletcher
Heffaklumpens Inspector Morse
Heffaklumpens Inspector Lewis
Heffaklumpens Inspector Gentley - min mest lovande hane och den ende kvar som söker ett hem. Jag skulle så gärna vilja att han visas lite på utställning framöver, då han ser väldigt lovande ut