Russinbulles småkrokodiler

Är ju på lördag jag ska hämta ungen :p fast hon ska troligtvis tillbaka veckan efter sen :D
Hur gamla är de små nu?
Dom blev 5 veckor idag, så dom finns kvar ett tag till :D Tyvärr fick jag inte tag i ögonlysare heller förrän veckan efter dom är leveransklara, så dom är kvar till dagen före dom blir 9 veckor :)
Få se om herr gul blir vald idag förresten, eller herr blå.....en av valpspekulanterna kommer snart och hon vill ha en hane :D

Tycker att det vore så spännande om bukefalister köper hundar av varandra! Vill liksom fortsätta följa de här små liven :love::love:
Du borde skaffa dig en liten heeler @Mulles_matte ;):D
Jag bearbetar sambon för fullt här :p Meen, vi har hela tiden sagt att vi ska ha en tik (även om jag kan skippa det kravet) och han är väl kanske inte helt sugen på att ha en kåt hanhund hemma när tiken löper :D

Vi kanske borde starta en till tråd då där Bukefalisterna annonserar ut sina valpar och där man kan sätta ut sökes annonser :D. Jag letar efter en hane, måste vara runt/över knähöjd, gilla friluftsliv, barn och andra hundar. Ska bli min motivation till att böra springa igen, den andra hänger bara med när han tycker om vädret :meh:.

:rofl:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Då vi haft en valptråd för Voffs schäfervalpar och Russinbulles heelervalpar så tänkte jag att det vore trevligt med en tråd för mina...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 782
Senast: Sampi
·
Hundavel & Ras Så kom dom då de 5 småttingarna igår kväll. Lite dramatik blev det när det senare visade sig att första hanens navelsträng var dåligt...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
52 302
Övr. Katt Vår katthona har gått på P-piller sen i somras då den senaste kullen var små. För några veckor sedan upptäckte vi att hon var tjock och...
Svar
16
· Visningar
2 375
Senast: Cornelia
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 967
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar