russinbulle
Trådstartare
Äh, hon blir kvarLila är min favvo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, hon blir kvarLila är min favvo!
Haha, jag har en filmsnutt icke upplagd där fröken röd visar att även hon kan lika mycketJag håller med du Fast jag gillar humöret på Maj-björn.
Det är lugnt - jag har tid Får valpbesökare på lördag en stund - men i övrigt är jag friJag är bra sugen! Men då blir du nog inte av med oss förrän jag lyckats övertala sambon att vi ha en heelervalp. En hane dessutom. Det kan ta en stund även om jag redan bearbetat honom lite
Är ju på lördag jag ska hämta ungen fast hon ska troligtvis tillbaka veckan efter senDet är lugnt - jag har tid Får valpbesökare på lördag en stund - men i övrigt är jag fri
Dom blev 5 veckor idag, så dom finns kvar ett tag till Tyvärr fick jag inte tag i ögonlysare heller förrän veckan efter dom är leveransklara, så dom är kvar till dagen före dom blir 9 veckorÄr ju på lördag jag ska hämta ungen fast hon ska troligtvis tillbaka veckan efter sen
Hur gamla är de små nu?
Tycker att det vore så spännande om bukefalister köper hundar av varandra! Vill liksom fortsätta följa de här små liven
Du borde skaffa dig en liten heeler @Mulles_matte
Glöm inte @Voff också.
Jag bearbetar sambon för fullt här Meen, vi har hela tiden sagt att vi ska ha en tik (även om jag kan skippa det kravet) och han är väl kanske inte helt sugen på att ha en kåt hanhund hemma när tiken löperTycker att det vore så spännande om bukefalister köper hundar av varandra! Vill liksom fortsätta följa de här små liven
Du borde skaffa dig en liten heeler @Mulles_matte
Jag hoppas att alla de andra också är tingade då@Mulles_matte - du kan lugnt hälsa på. Lilla gul är tingad Han kommer bli eftersöks-och friluftshund
det finns ju fortfarande någon hane ledig - på lördag vet jag vemJag hoppas att alla de andra också är tingade då
Jag vågar nog inte hälsa på förrän alla är tingadedet finns ju fortfarande någon hane ledig - på lördag vet jag vem
FegisJag vågar nog inte hälsa på förrän alla är tingade
Jag bearbetar sambon för fullt här Meen, vi har hela tiden sagt att vi ska ha en tik (även om jag kan skippa det kravet) och han är väl kanske inte helt sugen på att ha en kåt hanhund hemma när tiken löper
Det finns en gräns för vad jag vill utsätta mig för En krokodil räcker nog gott och väl för att jag ska ha fullt uppMen alltså...varför välja EN?