Russinbulles småkrokodiler

Vilka små ettriga ljuvliga puttefnaskar vars svansar går i ett! :love::love::love:
Jag blev impad över ljudnivån hos den gula herrn :eek: jag visste inte att de kunde låta så högt :o Och Maj-Björn är definitivt hans namn :D
Mamma är outstanding som står ut med sina små :D

Vilka små ettriga ljuvliga puttefnaskar vars svansar går i ett! :love::love::love:
Jag blev impad över ljudnivån hos den gula herrn :eek: jag visste inte att de kunde låta så högt :o Och Maj-Björn är definitivt hans namn :D
Mamma är outstanding som står ut med sina små :D
Då skulle du höra när dom drar igång och morrar och skäller :D Ljudnivån är hög ibland bland dessa som just nu inte är större än marsvin :p

Väldigt dålig mobilbild (fick zooma massor och klippa) - men det visar hur jäkla söt hon är i alla fall. Misstänker starkt att hon blir kvar här :o:D Mest nyfiken och framåt av alla i kullen och hittar ofta på egna äventyr i trädgården - blir en liten rackare att hålla reda på kan jag tro :love:

Hon skulle kanske platsa även i schäfer/exteriörtråden med sin nyfiken-uppställningsbild:p (blev lite lång och låg här då, men hon är snygg och har längre ben än vad det ser ut som haha)

Väldigt dålig mobilbild (fick zooma massor och klippa) - men det visar hur jäkla söt hon är i alla fall. Misstänker starkt att hon blir kvar här :o:D Mest nyfiken och framåt av alla i kullen och hittar ofta på egna äventyr i trädgården - blir en liten rackare att hålla reda på kan jag tro :love:

Hon skulle kanske platsa även i schäfer/exteriörtråden med sin nyfiken-uppställningsbild:p (blev lite lång och låg här då, men hon är snygg och har längre ben än vad det ser ut som haha)
Klart du ska behålla henne! :love: Ska bli så kul att följa din och Voffs valpar. :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Då vi haft en valptråd för Voffs schäfervalpar och Russinbulles heelervalpar så tänkte jag att det vore trevligt med en tråd för mina...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 782
Senast: Sampi
·
Hundavel & Ras Så kom dom då de 5 småttingarna igår kväll. Lite dramatik blev det när det senare visade sig att första hanens navelsträng var dåligt...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
52 302
Övr. Katt Vår katthona har gått på P-piller sen i somras då den senaste kullen var små. För några veckor sedan upptäckte vi att hon var tjock och...
Svar
16
· Visningar
2 375
Senast: Cornelia
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 967
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar