Skit vad ska han heta,Maj-björn
Jag tyckte att det var ett bedårande namn. Jag röstar för!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte driva med Inspector LewisSkit vad ska han heta,Maj-björn
Lewis är ju lite kort och ettrig perfekt!Inte driva med Inspector Lewis
Då skulle du höra när dom drar igång och morrar och skäller Ljudnivån är hög ibland bland dessa som just nu inte är större än marsvinVilka små ettriga ljuvliga puttefnaskar vars svansar går i ett!
Jag blev impad över ljudnivån hos den gula herrn jag visste inte att de kunde låta så högt Och Maj-Björn är definitivt hans namn
Mamma är outstanding som står ut med sina små
Jag vill höra!Då skulle du höra när dom drar igång och morrar och skäller Ljudnivån är hög ibland bland dessa som just nu inte är större än marsvin
Hahaha, jag lovar filma snart när dom är lite mer i gasen Om inte annat är dom bra på att slåss och då muttrar dom så stickor och strån flyger !Jag vill höra!
Lugn - han växer till sigLewis är ju lite kort och ettrig perfekt!
Fast inte så feminin ...
Varför fick jag en bild i huvudet av tecknade tuffa småkrokodiler iklädda maffiakostymer tuggandes på stickor, typ "muckar du gräl eller?", när du sa det därHahaha, jag lovar filma snart när dom är lite mer i gasen Om inte annat är dom bra på att slåss och då muttrar dom så stickor och strån flyger !
Som hans namneMen som sagt - lilla herr gul har mest humör @Asko - vänta bara en-två veckor så är det ett jäkla hallå på dom
Klart du ska behålla henne! Ska bli så kul att följa din och Voffs valpar.Väldigt dålig mobilbild (fick zooma massor och klippa) - men det visar hur jäkla söt hon är i alla fall. Misstänker starkt att hon blir kvar här Mest nyfiken och framåt av alla i kullen och hittar ofta på egna äventyr i trädgården - blir en liten rackare att hålla reda på kan jag tro
Hon skulle kanske platsa även i schäfer/exteriörtråden med sin nyfiken-uppställningsbild (blev lite lång och låg här då, men hon är snygg och har längre ben än vad det ser ut som haha)
Jag ska hämta dottern i Nkpg i helgen.. Tur det är i en annan ände av stan annars hade jag lätt nappat med honom hemHan är troligtvis till salu
Du är välkommen att gosa liteJag ska hämta dottern i Nkpg i helgen.. Tur det är i en annan ände av stan annars hade jag lätt nappat med honom hem
Lila är min favvo!Min favorit fröken lila är lite mer än dom andra...... mycket spring i dom små benen
Jag är bra sugen! Men då blir du nog inte av med oss förrän jag lyckats övertala sambon att vi ha en heelervalp. En hane dessutom. Det kan ta en stund även om jag redan bearbetat honom liteDu är välkommen att gosa lite
Jag håller med du Fast jag gillar humöret på Maj-björn.Lila är min favvo!