russinbulle
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Faktiskt intePå något sätt låter det ändå som du har bestämt dig.
Jodå, hon är väldigt seriös. Vi får se hur det blir - Jag har tid på mig att fundera ordentligt och se hur hon utvecklas först Eller båda töserna är fina och rätt jämna, men den ena föddes med nästan rosa nos vilket är ovanligt så jag vill inte riskera att få in dåligt nospigment även om hon är nästan svart nu. Risken för att nosen bleknar igen är stor.Erbjudandet från den Finska uppfödaren lät ju jättteintressant och bra. Det hade jag nappat på förutsatt att hen själv är seriös och brukar göra intressanta kombinationer
Undrar jag med. Skulle behövas mirakelmedel för att få mina små hulliganer att stå still i position för ett kort!
Man får passa på när de ligger på sidan och sover.Äsch då, de är ju brukshundar. De ska väl inte vara stilla?!
Mirakelmedlet heter mjukost med smaken skagenröra Fast du kanske blir av med handen dåUndrar jag med. Skulle behövas mirakelmedel för att få mina små hulliganer att stå still i position för ett kort!
Mirakelmedlet heter mjukost med smaken skagenröra Fast du kanske blir av med handen då
Båda tikarna är rätt stadiga - tik 1 fetast alla alla och tyngst@russinbulle Hjälp, vad söta!!! Tik 2:s stadiga ben och fötter
Lila tiken är min favvo - även om röd tik har något bättre skalle (och finast tan-färg av alla). Men lila tik är tuffast av alla (och tyngst och fetast.....)Lila tik och Gul hane är mina favoriter
Tänk då en schäfervalpJa...jag noterade hur mkt finger som var borta dvs hur mkt finger som var i munnen på de små krokodilerna.