R
Raderad medlem 94602
Helledodingen så söööta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helledodingen så söööta
Dom är supersnuttiga - i storlek marsvinsbebisarHelledodingen så söööta
Marsvin?Dom är supersnuttiga - i storlek marsvinsbebisar
Marsvin?
Mina är som vildsvin
Sicka pluttar
1 veckas vägningen visade på fin uppgång. Dom väger nu mellan 350-400 gram
(dom vägde mellan 165-210 gram när dom föddes...lite skillnad mot dina fäfrar hehe)
Dom blir 2 veckor på onsdag Bara småskuttar än så länge ju.Hur gamla är de nu?
Jodå, idag har flera börjar småglipa lite så inom några få dagar eller så bör alla ögon ha öppnatsHur går det med öppnandet av ögonen @russinbulle ? Det måste väl vara små glipor nu?
Dom är jättesnuttiga - mycket sötare än vad bilderna visarDör sötdöden @russinbulle
Jag vet ! I förra kullen var alla olika redan från födseln typ och blev väldigt olika när dom växte upp. Dessa är mycket mer jämna och på lite håll är det enbart den minsta killen jag ser snabbast vem det är....pga storleken Man får lära sig skillnaden nu mellan tan-teckningarna på kinderna, men vissa är väldigt lika även där.Urgulliga
Så lika de är!!! Nästan som du har fotat samma valp flera gånger
Våra växte så fort att vi tog av halsbanden. Var rädda att vi skulle glömma att ställa ut dom vilket behövdes nästan dagligenJag vet ! I förra kullen var alla olika redan från födseln typ och blev väldigt olika när dom växte upp. Dessa är mycket mer jämna och på lite håll är det enbart den minsta killen jag ser snabbast vem det är....pga storleken Man får lära sig skillnaden nu mellan tan-teckningarna på kinderna, men vissa är väldigt lika även där.
Vad gäller tikarna så har tik nr 1 lite kortare nosparti än tik nr 2 och att tik 1 haft svart nos nästan från start Men jag är tacksam för nagellack som märkning vid svansroten, för annars hade jag haft problem Det blir lättare framåt 3-4 veckor när dom är stora nog för att kunna ha valphalsband - än så länge är halsbanden för stora
Superkorvar Fast dina är så ju olika att det inte behövs halsband för märkningVåra växte så fort att vi tog av halsbanden. Var rädda att vi skulle glömma att ställa ut dom vilket behövdes nästan dagligen
Nä denna gången behövdes det inte. Men när de var 11....och 9 st!!Superkorvar Fast dina är så ju olika att det inte behövs halsband för märkning
Ammos uppfödare har tydligen nästan aldrig band på sina valpar. Tror hon har supersyn för hur fan kan hon se skillnad på en massa dobbisvalpar annars??Nä denna gången behövdes det inte. Men när de var 11....och 9 st!!