russinbulle
Trådstartare
Med flit då det finns en heeler som kallas för just BarnabyMen vaa, hoppade du över Chief Inspector Barnaby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med flit då det finns en heeler som kallas för just BarnabyMen vaa, hoppade du över Chief Inspector Barnaby
Ähh är det så nogaMed flit då det finns en heeler som kallas för just Barnaby
Fick förslaget Gunvald så många gånger igår på FB
Heter en kompis hund. Svart schäfer
Nope, inga svenskar denna gång Hade det varit så, hade Gunvald, Beck och Hassel varit givetIngen svensk kriminalare? Leif GW Persson? Beck? Roland Hassel?
Det heter en gammal JRT som min vän passar också! Han är störtskön (och den enda som beter sig när vi promenerar ihop, våra egna är helt klart värst )Heter en kompis hund. Svart schäfer
Lustigt det där med nospigment.Frallor föds opigmenterade men har vid ca 6v ålder både svart nos och eyeliner.
PS.klipp klorna om du inte vill ha mamma helt uppriven.
Alltså, det är totalt livsfarligt att titta in i såna här trådar. Helt underbara små korvar
Klippte också första vid ca 2 v. Men bara fram. Men i morgon ska jag ta runt om. Då är man tacksam att det "bara" blev 3 stycken och inte 11 igenHeeler brukar födas fullpigmenterade på nosen. Om dessa kommer bli fullpigmenterade eller inte vet jag inte än - men med tanke på dom två i förra kullen som hade lite rosa och en ljusnade senare, så är nog risken för "vinternos" stor senare på flera av dessa. Men man vet aldrig hur det blir - jag kan bli överraskad
Pst: klorna ska klippas, men inte riktigt än - inte ett märke på mamma-hund brukar börja klippa vid 2 veckors ålder - ungefär samtidigt som dom börjar öppna ögonen. Klorna ser nog värre ut än vad dom är, då tassarna hamnade så nära kameran