russinbulle
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud!
Förlåt. Det var inte meningen. Det är ok att sätta mig på Ignore
sicken argsint litenNär brorsan biten en hårt och man är förbannad en lååång stund efteråt. 4 veckor nu och det finns tillfällen när man är glad att heelern inte är större
När brorsan biten en hårt och man är förbannad en lååång stund efteråt. 4 veckor nu och det finns tillfällen när man är glad att heelern inte är större
TackVarför är jag så jäkla dum att jag öppnar denna tråden kl 6 på morgonen när jag legat sömnlös hela natten? Valpabstinensen växer...
Grattis till en fin kull. Bedårande. Jag vill ha argbiggan. Och de andra.
Han är troligtvis till saluMan blir ju inte mindre sugen när man ser dem på video Den gula tror jag nog att jag snor med mig hem
Jag bara dör o kolla in vänster svingen på gula damen,helt outstanding.När brorsan biten en hårt och man är förbannad en lååång stund efteråt. 4 veckor nu och det finns tillfällen när man är glad att heelern inte är större
Nääää - hon blir nog kanske, kanske kvar härJag tar den lila
Gul är en liten och lite feminin kille och rätt tjejigt ettrigt humör har han medJag bara dör o kolla in vänster svingen på gula damen,helt outstanding.
Skit vad ska han heta,Maj-björnGul är en liten och lite feminin kille och rätt tjejigt ettrigt humör har han med