Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Lägger en del hårda spår åt min hund. Hur kul som helst, men jag är helt hopplös på att komma ihåg hur spåret går. Hur mycket jag än...
2
Svar
37
· Visningar
3 363
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Det finns ju företag som specialbygger burar till olika bilmodeller. Hur anpassade är de till bagageutrymmena? Sätts de ihop utanför och...
Svar
2
· Visningar
534
Senast: snorp
·
Hundhälsa Hej. Jag har en rottweilerhane på 12 v. Han är väldigt kräsen eller rent av ointresserad av mat. Vissa dagar kastar han i sig maten...
Svar
14
· Visningar
1 156
Senast: Ajda
·
F
  • Låst
Övr. Hund Varje sommar är det samma visa. Turister och sommargäster går helt sonika in på vår tomt, eller över den. Igår gick en ungdom från...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
15 094
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Jag har två hundar, en hane på 1 år och en hona på 3,5år. De är verkligen bästa kompisar men jag har upptäckt ett ganska komiskt men...
Svar
12
· Visningar
3 489
Senast: CPS
·
Hundhälsa Har i Lördags fått hem en 5 månaders taxvalp. Han är så go. Men han är fortfarande rädd för min stora pojk som är 20 och älskar hundar...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 438
Senast: Trydo
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är en 18 årig tjej som älskar hundar. Jag har en golden retriver på 9 år som jag har haft sen valp. Han är verkligen allt för...
Svar
10
· Visningar
1 497
Senast: MaddeFaxi
·
Hundhälsa Någon som vet varför man inte använder provrör med vakuum när man tar blodprov på hund? Blev förvånad när de satte kanyl och sedan...
Svar
2
· Visningar
569
Senast: Nordthor
·
Hundhälsa Ja, jag undrar hur ett normalt juver ser ut? Ska det vara helt slätt eller kan det hänga lite och fortfarande anses normalt? Kan det...
Svar
7
· Visningar
2 381
Senast: Lona
·
Övr. Hund Jag är medlem i en brukshundklubb sedan några år tillbaka. Den ligger långt bort för mig, så att åka dit för att träna till vardags är...
Svar
1
· Visningar
431
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Lite tramsig tråd, men jag blev nyfiken. Satt och pratade med en vän och insåg att det skiljde sig rätt mycket mellan oss vilka typer av...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
12 886
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
Hundhälsa Nu har jag haft Tage här i snart två veckor och läget är oförändrat trots social övning..köttbullar....kärlek och tålamod...han morrar...
Svar
8
· Visningar
942
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Jag har båda och upplver att hunden gillar halsbandet bättre än selen? Jag har tre olika selar men alla upplevs av hunden som mindre...
Svar
15
· Visningar
2 701
Senast: Lager
·
Hundhälsa Jag behöver bolla lite angående min gamla byracka här hemma ;) Han är gammal som gatan men relativt pigg. Han sover mycket men springer...
Svar
5
· Visningar
9 023
Senast: Lime
·
Hundhälsa Min 5-åriga labbe har alltid löpt regelbundet (dock ganska tätt, var fjärde månad), fällt lite efteråt och inte haft några...
Svar
3
· Visningar
796
Övr. Hund Har i nästan 2 år har jag haft en hund som var tänkt på foder. Jag hade hen i över 6 månader innan ägaren hörde av sig ang avtal. Hon...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 991
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Jag ska fixa reflexvästar med tryck till klubben. Tanken är hundklubbens hela namn på ryggen och loggan fram på bröstet... Men nu till...
Svar
4
· Visningar
535
Senast: igbest
·
Övr. Hund Inser att jag kommer ha svårt att lyckas pga jaktinstinkten hos hunden (pointer, vorsteh, husky Greyhound mix) Men iaf hur skulle ni gå...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 317
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Ja, jag bestämde mig för att dagens bilder var värda en egen tråd ;) Idag var det dags för årets största vinthundsutställning och ett...
Svar
12
· Visningar
1 940
Senast: Sezziyanen
·
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Olympus
·