Taxen Tage

Känn dig inte dum för att du blev lurad. Vi har alla gjort misstag som vi sen ångrar, ibland kan man inte fatta hur man tänkte - men det är alltid extremt lätt att vara efterklok. Lurad blev du kanske, fast jag upplever det mer som en situation du inte kunde ha förutspått så exakt. Oavsett gör det dig inte till en idiot.
:( Tack för tröstande ord

Om du inte kan/vill ha honom kvar och har svårt att sälja och "uppfödaren" vägrar ta tillbaka hono kan du kontakta Hundstallet i Stockholm.
Jag har kontaktat de i ett liknande ärende (inte min hund) då var dock valpen förutom extremt rädd och reserverad även aggressiv. De tog utan problem emot hunden.
Det är inte alltid alla hundar går och bör omplaceras, men de har god erfarenhet kring sådana hundar
Det är inte fel att låta en sådan hund somna in heller, även om det kanske inte är ett alternativ för dig.

Om du inte kan/vill ha honom kvar och har svårt att sälja och "uppfödaren" vägrar ta tillbaka hono kan du kontakta Hundstallet i Stockholm.
Jag har kontaktat de i ett liknande ärende (inte min hund) då var dock valpen förutom extremt rädd och reserverad även aggressiv. De tog utan problem emot hunden.
Det är inte alltid alla hundar går och bör omplaceras, men de har god erfarenhet kring sådana hundar
Det är inte fel att låta en sådan hund somna in heller, även om det kanske inte är ett alternativ för dig.
Tack för svar.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 085
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
6 569
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Hur många rastrådar klara Buke av? 🙄 Vi är en familj på snart fem personer som börjar bli lite sugna på hund, eller i alla fall jag och...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 587
Senast: Guldaskig
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 464
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka