Strävhårig tax. Enbart på grund av dåliga erfarenheter.
Annars utseendemässigt typ Orvtjarkor, Kangaler, Mallar, Amstaffar.
Annars utseendemässigt typ Orvtjarkor, Kangaler, Mallar, Amstaffar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har svårt att se just såna här bilder som läskiga eftersom jag bara förknippar det då med att det är träning på G. Visst är tänderna respektingivande men jag blir personligen mer "rädd" för hundar som är i läget av liksom.. lugnet före stormen. Att det kan gå till 100 närsomhelst liksom!
Tex min favorit-CC-bild:
Fast kom igen, seriöst så kan väl inte Chihuahua vara den rasen ni allra minst skulle vilja möta morrandes i en mörk gränd där ni var tvungna att passera @hastflicka @Aionee ?
<snip>
Rasen jag annars minst litar på - men inte är direkt rädd för - eller träffat flest otrevliga individer av är helt klart Irish soft coated wheaten terrier .
Nej kanske inte, men ar jag ute och gar med mina hundar och ser en los Chihuahua vander jag omedelbart, utan att ens titta mig over axeln skyndar jag darifran. En los nagon annan sorts hund kollar jag laget forst och ser om agaren finns i narheten och hur hunden reagerar pa att vi kommer.
Dom hundar som får mig att rysa är små råttor som inte går på alla benen och Bedlington, sen kungspudel som är klippt med bollfrisyr.
I övrigt är jag inte MER rädd för en förbannad rottis än en lika arg stövare.
Korkat men sant.
De få bilder jag sett på pittbulls så tycker jag de inte är särskilt mer lika än dansk svensk gårdshund /jack russel faktiskt.Undrar hur många människor som med blotta ögat kan särskilja AST från APBT.
Absolut, jag förstår vad du menar och ditt agerande..jag bara funderade kring "läskig" och chihuahuas
Bedlingtons ser konstiga ut tycker jag! Jag tycker de ser ut som såna benskalle-dinosaurier. Typ detta:
Om jag själv skulle ströva lite från topic och inte beskriva det "läskigaste" jag vet rent fysiskt utan mer mentalt, så är det Bichon-hundar för mig. Tycker deras ögon ser ut som dockögon! Som hajar!
Hade verkligen inte förväntat mig att jag skulle vara ägare till en hundras som tas upp i en sånhär tråd. Och snart förhoppningsvis ägare till ytterligare en!
Älskar faktiskt Bichonrasernas ögon. Professorn ser verkligen ut som en liten nallebjörn ibland med sina nästan svarta ögon. Tänker inte alls på dockor (som jag verkligen ogillar) utan bara på ulliga gulliga mjukdjur.
Men okej, beware denna hemskhet då!
Jag är nog mer åt andra hållet. Hellre mörka ögon än ljusa.