"Läskigaste" hundrasen?

4ZZQEix.jpg

Fast det är ju bara om man möter en utställningsklippt bedlington, de flesta bedlis ägare pysslar nog inte med sådant. Värre är det väl med Bullterrier då.
Haha, jag har nog hittat en ny "läskigaste" hund. Den där skulle jag inte vilja möta i en mörk gränd! :cautious:

4ZZQEix.jpg

Fast det är ju bara om man möter en utställningsklippt bedlington, de flesta bedlis ägare pysslar nog inte med sådant. Värre är det väl med Bullterrier då.

Där såg den riktigt trevlig ut. Nu har jag inte träffat många Bedlingtons, men de jag faktiskt sett gå runt ute på stan har varit "utställningsklippta" då.. Men det kan ju vara rent sammanträffande!

Håller med om Bullterrier.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Med inspiration från tråden "Hur "försvarar" man köp/avel av osunda raser?" så vore det kul med en lista på raserna och hur sund/osund...
Svar
5
· Visningar
7 060
H
Övr. Hund Har nu tittat igenom massor med rashjälps-trådar här som stämmer in ungefär på vad jag söker, och kan fortfarande inte hitta raser som...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 192
Senast: boccia
·
E
Övr. Hund Såg ingen sådan här tråd, så lägger in en :) Vad tyckte ni som var där? Jag var där på lördagen, första gången. Och jag är hel...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 330
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag och mitt superba logiska tänkande antar att det redan finns massor med sånahär trådar, men nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 881
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar