En annan rasväljartråd

Åh, men det blev en liten valpis i alla fall från drömkullen :up:

En "komisk" sak i det hela är att jag sedan barnsben har romantiserat bilresan till valphämtandet. Vet inte varför, men har alltid tänkt att det måste ligga något extremt spännande och trevligt i den resan:confused:

Om vi nu får valp från den här uppfödaren vi har tänkt oss så blir bilresan bara ca 12 minuter dock, och jag hade väl fantiserat om lite längre än så. Aja, bra för valpen i alla fall :D:angel:
Ni får köra en omväg :D
vi har ca 8 timmar till vår uppfödare, önskar det var närmre! :p

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 431
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 950
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 929
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 018
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka