En annan rasväljartråd

Åh, men det blev en liten valpis i alla fall från drömkullen :up:

En "komisk" sak i det hela är att jag sedan barnsben har romantiserat bilresan till valphämtandet. Vet inte varför, men har alltid tänkt att det måste ligga något extremt spännande och trevligt i den resan:confused:

Om vi nu får valp från den här uppfödaren vi har tänkt oss så blir bilresan bara ca 12 minuter dock, och jag hade väl fantiserat om lite längre än så. Aja, bra för valpen i alla fall :D:angel:
Ni får köra en omväg :D
vi har ca 8 timmar till vår uppfödare, önskar det var närmre! :p

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 614
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 304
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 962
Senast: Sasse
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 757
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar