Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har letat runt lite efter custom-made tjänstetecken till Tinja, men de jag mejlat har inte svarat.. Verkar som att de inte håller på...
Svar
5
· Visningar
981
Hundavel & Ras Vi var ju tvungna att ta bort en av våra hundar för ungefär en månad sedan och även om det just för tillfället kan kännas lite skönt att...
2
Svar
23
· Visningar
2 730
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Om en utlänning besöker Sverige och tar hunden med sig, vilka regler är det som gäller? Är det samma regler för alla EU-länder? Hur är...
Svar
7
· Visningar
677
Senast: Magiana
·
Övr. Hund Läste just en bok som har inspirerat mig mycket, nämligen Friskvård för hund av Annika Falkenberg och Karin Yllö. Men nu är jag såklart...
Svar
7
· Visningar
520
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Ixi har en liten liten juvertumör som ska plockas bort den 16e. Ni som har koll, hur stor risk är det att de kommer tillbaka om den är...
2
Svar
23
· Visningar
6 296
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Halloj! Funderar på att eventuellt byta foder på min 7-åriga labradortik. Hon äter just nu Best in Show Light, lamm och ris. Det...
Svar
3
· Visningar
666
Hundhälsa Dag 15 i löpet. Bettan blöder inte längre. Märkte idag dock när hon skulle gå över mig och drog fiffin över min hand att hon hade lite...
Svar
10
· Visningar
4 847
Senast: purity_666
·
Hundhälsa Vår unghund har panosteit och har gått på metacam i över en månad, nu utfasat och det märks att han har ont igen. Vi ska ta kontakt med...
2
Svar
23
· Visningar
5 203
Hundhälsa Känner mig som världens sämsta hundägare. Råkade klämma hundens svans i en dörr som stänger automatiskt. Vad ska man göra? Vad jag kan...
Svar
3
· Visningar
8 320
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Har bytt foder till herr pudel nu då hans tidigare ska sluta säljas i Sverige. Började fasa in det nya fodret igår, med några kulor...
Svar
16
· Visningar
918
Hundavel & Ras Hej! Jag och min sambo funderar på att köpa en Rhodesian ridgeback tik. Vi ska träffa uppfödaren idag och vill ha tips på bra frågor...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 156
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Kanske en något korkad fråga: Hur hanterar jag en väldigt "oralt orienterad" valp? Gammeltanten har aldrig reagerat såhär och ingen av...
Svar
9
· Visningar
921
Senast: Iamia
·
Hundhälsa Finns det nåt vettigt myggmedel för hund? Ska en sväng på stan imorgon och har apoteket samt en liten hundproduktsaffär i min närhet...
Svar
10
· Visningar
3 784
Senast: ylvali2
·
Övr. Hund Hej! Jag har en tjanst att be om, for jag haller pa att fundera mig galen.. Om 4 veckor ska vi hamta hem en liten Vastgota spets...
Svar
18
· Visningar
2 079
Senast: ElinAgnes
·
Övr. Hund Hej kloka bukefolk. Denna fråga gäller inte mej utan En släkting till mig. Hon ska flytta till England till sin dotter och ska ha med...
Svar
10
· Visningar
2 341
Övr. Hund Jag har just "upptäckt" mini cooper och är lite småkär. Men innan jag faller hals över huvud måste jag ju veta om det är en lämplig...
Svar
13
· Visningar
3 187
Hundhälsa Det är tre dagar sedan jag drog ut en kindtand på min hund. Första kvällen såg det fint ut runt tanden. Dag två såg vi vita slemmiga...
Svar
10
· Visningar
17 467
Senast: Ford
·
Hundhälsa Hej, min första tråd i denna del av forumet .. Jag och min sambo har en amstaff på 6,5 år, alltid varit fin i kroppen och frisk. Han...
Svar
12
· Visningar
981
Övr. Hund Jag och sambon har en liten busig dansk-svensk gårdshund på snart 3 år och 9 kg. Pga hans uppfinningsrikedom kombinerat med en viss...
Svar
7
· Visningar
3 912
Senast: utte
·
Hundträning Då ekonomin inte tillåter besök hos tränare just nu, tänkte jag börja med att vända mig till hund här på buke då jag vet att det finns...
Svar
9
· Visningar
2 225
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025