Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/29685 Som rubriken lyder, finns det någon som vet varför hundägare/jägare(?) har sina hundar...
2
Svar
32
· Visningar
2 336
Senast: Sporthorse
·
Övr. Hund Hej! Vi börjar bli desperata och behöver hjälp med vårt problem. Vi har en blandras på snart 3 år som skäller när hon är ensam. Det har...
2
Svar
24
· Visningar
14 280
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag tänkte höra om någon har anmält sig/funderar på att anmäla sig till hundlöpet i år? :D
2
Svar
23
· Visningar
1 425
Senast: Wick
·
Övr. Hund Lite bilder på min Hund som gick bort . Som valp.
Svar
0
· Visningar
649
Senast: annie_cool
·
Hundhälsa Bor i Skåne och även i den stora kristallklara Ivösjön finns nu tjockt med gröna alger vid strandkanten. Min hund, som älskar att bada...
Svar
12
· Visningar
1 854
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Idag har det som inte fick hända våran älskade hund har lämnat oss hans finns inte längre han dog alldeles för tidigt blev bara 9 år...
Svar
17
· Visningar
1 112
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Varför skaffade du hund? Speglar ditt val av hund dig som person? På vilket sätt? Vem är din hund för dig? Hur ser det ut hemma, har...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 761
Senast: Bison
·
Hundhälsa Det började med att han inte ville äta förra söndagen, sen pep han till när jag lyfte upp honom i bilen men det är bara småsaker man...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
12 463
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Jag råkade hamna i en färggenetikdiskussion härom dagen och vi kom via konstantskimmelanlaget på häst in på merle hos hund. Aussieägarna...
2
Svar
20
· Visningar
4 805
Senast: skuggi
·
Hundavel & Ras Hej! Jag dyker in här med några funderingar angående val av ras. Jag och min man funderar nu på att skaffa hund. Jag är uppvuxen med...
2
Svar
30
· Visningar
2 756
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Hejsan allihopa! Min valp kommer hem imorgon och jag undrar vad jag ska tänka på?
Svar
4
· Visningar
627
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Nu när hunden är vaccinerad och har fått pass så blir jag sugen på att åka någonstans med honom. Vad finns det för roligt att göra i...
Svar
10
· Visningar
769
Senast: bitta
·
Övr. Hund Hej! Ni vet när man har en tränings sugen hund som viftar på svansen och kollar mot godis och leksakslådan och man har noll fantasi...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: Linnpan
·
Hundhälsa När jag kliade min hund idag upptäckte jag att hon har som ett band över luftstrupen. Jag är osäker på om hon har haft det tidigare men...
Svar
8
· Visningar
3 180
Senast: GardenAngel
·
  • Låst
Övr. Hund Vad hade ni gjort? I helgen va jag ute och gick med mina hundar på grusväg långt från bebyggelse Jag möter grannarna med hund Dras hund...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
11 788
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Är det någon som har eller har haft en sådan? Jag är uppväxt med en och jag älskade den hunden. Så vänlig, gillade barn och andra...
Svar
8
· Visningar
1 878
Hundhälsa Det är dags för min älskade Ila att vandra vidare :cry: Min lilla skadade fågel som har haft så fina och trygga år med mig efter...
2
Svar
24
· Visningar
2 169
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Uppfödaren till en av mina hundar har blivit av med en av sina hanar i skogen utanför Vislanda i Småland. Lancashire heeler som lyssnar...
Svar
5
· Visningar
615
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Har anmält mig och herr pudel till en viltspårskurs :nailbiting: hoppas bara att vi kommer med (via spaniel/retrieverklubben) Det jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 211
Senast: pepp
·
Hundhälsa Ringer veterinären i morgon bitti men ni vet hur det är när man upptäcker nått så här på kvällen så kan man inte sluta tänka på det...
Svar
5
· Visningar
2 863
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka