Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Kan man ta med en 12 v valp till Danmark på semester? Pass går ju att fixa men man kan väl inte Rabiesvaccinera en sådan liten en? Mvh
Svar
2
· Visningar
415
Hundhälsa Maken och barnen tycker vi ska skafia "nästa" hund nu, medan den gamla lever. Jag tycker vi kan vänta tills den är borta. Den är en 10...
Svar
12
· Visningar
962
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Mitt stora intresse i livet är hundar och att träna hund och jag köpte för lite sen en blandrashund som är två år gammal. Vi har nu lärt...
Svar
11
· Visningar
1 395
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Någon som vet hur lång handläggningstid det är på SKK för enkla dispensärenden? Gäller korsbandsopererad hund som behöver intyg.
Svar
19
· Visningar
1 886
Övr. Hund Är det bra med en sån där boll som man fyller med godis? Jag har ärligt talat aldrig köpt någon, men nu var det en kollega som bad mig...
Svar
11
· Visningar
773
Hundavel & Ras Vill gärna höra era åsikter om dessa MHn! Det är en ras som jag är ny inom, en brukshundras. Tack på förhand! :) Hund 1: 1a.Kontakt...
Svar
14
· Visningar
1 254
Senast: Nenyah
·
R
  • Låst
Hundavel & Ras Bara 2 månader kvar av 2015. Sen kommer nytt år, och nya Bukehundar? Vilka planerar ny hund under 2016? Och vad och varför? Vad har ni...
100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
159 228
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Min labbe blir torr i pälsen och kliar sig efter löp. Andra tider har hon inga problem vad vi märker, emellanåt är hon riktigt glansig...
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: nilie
·
Hundhälsa Varför måste hundar väga 27 kilo för att få ge blod, men ändå går det bra för katter att ge blod? Jag skulle jättegärna låta Tinja ge...
Svar
16
· Visningar
1 262
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Hej. För lite mindre än två år sedan skaffade jag mig min första hund, en blandrastik av jakt- och vallhundsraser. Naiv och opåläst med...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
12 602
Senast: machafuko
·
Hundavel & Ras Över 2000 inlägg i förra tråden så nu är det väl dags för en ny!
Svar
0
· Visningar
397
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Mor o far fick ta bort sin cavalier i november pga ngn form av hastig blodcancer. Sorgen var stor och sökandet på olika säljsidor pågick...
2
Svar
24
· Visningar
2 963
Hundavel & Ras Visste inte om jag skulle lägga det under tråden om oseriös avel eller skapa en helt ny, men en uppfödare har fått sina djur stulna...
Svar
10
· Visningar
939
Hundhälsa Hej! Ny i bukefalos och har sett en lång engagerande tråd om cancer i lymfan. MIn snart 13-åriga (i november) Siberian Husky har nu fått...
Svar
1
· Visningar
977
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Jag har en beardis collie som är mycket lyhörd och lydig i normala fall. Han aktiveras främst inom agility men även spår och lydnad på...
2
Svar
20
· Visningar
1 455
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hej. Känner till en hund av större ras, bullhund, som utvecklade fransyska ben av foder med för honom, fel kvoter. När hunden var runt...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: AnnaKarinA
·
Övr. Hund Jag skrev nyligen i dejting-tråden på Senior att jag jag inte kunde hitta ett endaste fel på min senaste crush. Det visade sig dock att...
2
Svar
38
· Visningar
4 791
Senast: Singoalla
·
Övr. Hund finns det någon här som bor i centrala Falun som kan hjälpa mig?
Svar
1
· Visningar
306
Senast: YlvaG
·
  • Låst
Övr. Hund Nu kunde jag inte hålla mig längre! NY TRÅD!
99 100 101
Svar
2 017
· Visningar
94 541
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 262

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj

Hästrelaterat

Omröstningar