Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej, nu måste jag få stämma av med er igen. Pysslingen började på hunddagis i tisdags i förra veckan. Han är krypt, men jag vill inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 127
Senast: vallhund
·
F
Hundhälsa Hur kan man arbeta förebyggande när det kommer till huggorm? Vi bor fantastiskt vackert med havstomt, egen strand och egen brygga, men...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Jag dricker ibland ekologiskt kokosvatten och tänkte ge hunden kokosvatten (ca 33cl) Är det ett yes or no? Inga tillsatser eller färgämnen.
2
Svar
21
· Visningar
3 131
Senast: mandalaki
·
Hundhälsa Imorse när vi vaknade kunde hunden (hane, 22 månader) plötsligt inte resa sig upp. Han hade helt tappat kontrollen över sin bakdel. Vi...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 486
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Vaknade i morse av en glad hund som stod på bakbenen och pep förtjust. När jag klivit upp och tittade ordentligt på honom studsade jag...
Svar
9
· Visningar
8 414
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Min Beauceron (10 år i oktober, kastrerad hanhund, 50 kilo+) har sedan några veckor tillbaka lagt sig till med ett konstigt beteende...
2
Svar
27
· Visningar
9 510
Senast: Kildegrei
·
P
Hundhälsa kommer det inom någon timme eller kan det ta ett dygn? Vår Pinscher är nu i em full med mjäll, igår var han borta/bortsprungen i tre...
Svar
3
· Visningar
3 219
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag tycker att en av mina lancashire heelers har en svagt blåaktig pupill. Tycker att hon har haft det länge och märker inte att hon...
Svar
6
· Visningar
2 838
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Min valp är knäpp. Hon tycker verkligen om när det är kallt och blir lätt för varm... Jag hoppas på att hon ska bli lite vettigare som...
Svar
18
· Visningar
5 233
Senast: LiZH
·
Hundhälsa Jag moter sa manga hundar som har "separation anxiety" att jag nu delar den har videon till alla mina klienter och alla andra som haller...
Svar
10
· Visningar
1 247
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Jag har en liten fralla på 9 månader, precis köpt han, som idag beter sig mkt konstigt. Hängig, trött, andas kraftigt och är allmänt...
Svar
17
· Visningar
1 340
Övr. Hund Hur skulle ni rekommendera att få bukt med skällande i hundgården?
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Migo
·
Hundhälsa Vi köpte en 7-månaders pudel för några veckor sen. Han var då fullpälsad och ärligt talat undersökte jag inte hur han vinklade sina...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 624
Senast: skuggi
·
Hundträning Som rubriken lyder, vad har ni glömt att träna med er hund? Kom på igår att jag mer eller mindre helt glömt att träna kontaktövningar...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 587
Senast: lambero
·
Övr. Hund Om man har en hund som blev Champ strax efter sin 2-års dag, varför skall man fortsätta att ställa ut henne? Är det något särskilt som...
Svar
3
· Visningar
656
Hundhälsa Min hund har fått ett sår precis där huvud/käke går över till hals bredvid luftstrupen. Jag vet inte alls vad han har gjort. Han kliade...
2
Svar
22
· Visningar
4 078
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Vaknade natten till torsdag av det var blött i sängen, bredvid mig sover min hund i en stor pöl med kiss. Hon karterades för lite mer än...
2 3
Svar
43
· Visningar
17 291
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Inser att jag kanske behöver kyltäcken till hundarna. Har haft ett från Hurtta tidigare men tyckte att det var dålig passform och...
Svar
4
· Visningar
1 210
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Nu kanske min fråga framstår som dum, men finns det någon risk att bli biten i sömnen om hunden drömmer någonting läskigt och ligger i...
2
Svar
27
· Visningar
3 578
Senast: Bison
·
Hundhälsa Hej hej hundsidan av buke! :D Hemma hos mig bor det 2 hundar; en welsh springer spaniel kille och en vit långhårig chihuahua-tik. Nu...
Svar
13
· Visningar
1 364
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka