Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst Hej Jag vill bara passa på att tacka för bra och intressanta inlägg på sidan;) jag är relativt ny när det gäller islandshästar och är...
Svar
3
· Visningar
1 182
Senast: Àsgrimur
·
P
Islandshäst Min vän säger att en häst endast sägs som femgångare om den kan flygande pass. Så även om den kan pass men inte speed så räknas den som...
2
Svar
34
· Visningar
2 783
·
F
Islandshäst Hej! Jag ska skriva ett arbete i skolan angående svensk och isländsk hästhållning, men jag hittar inget bra fakta på internet om den...
Svar
3
· Visningar
922
·
D
Islandshäst hej hej alla inbitna islandsmänniskor. Vad jag har förstått så är det en hel del som tävar här inne. Och dom flesta verkar vara mer...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 100
Senast: Sarah_Andersson
·
S
Islandshäst Hej alla glada islandshästryttare! Jag börjad på islandshästridskola i höstas och tycker det är jätteskoj, jag red stor häst när jag var...
Svar
10
· Visningar
1 173
Senast: ljung
·
M
Islandshäst Om ni har spårklippt eller jaktklippt era isisar har ni dom alltid täckade då eller bara om ni ridit och de har blivit svettiga?
Svar
13
· Visningar
1 289
Senast: ang
·
Islandshäst Jag undrar över hur det kommer sig att ni använder tyglar med pistolhake? Är det någon skillnad eller kan vi "vanliga" hästmänniskor...
2
Svar
30
· Visningar
2 858
Senast: marijaa
·
P
Islandshäst Hejhej! :) Vad har ni för sadlar till era hästar? Tycker det skulle vara intressant å veta vad alla har för några... Själv har jag en...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 732
T
Islandshäst Min islandshäst är väldigt krånglig i munnen. Jag red för en tränare för någon månad sen och hon sa att jag skulle plocka mycket i...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: NiAl
·
Islandshäst Är det någon som vet vart Islandshästarna står/ finns nu? I serien Vera med Flera. Kom på det nu då jag slog på tv.n den går nämligen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 205
Senast: Svalan
·
Islandshäst Var går skillnaden? Jag är inte islandsryttare men har travare och är eg mest allmänt intresserad. Är grisepassen bara en pass utan...
2
Svar
23
· Visningar
3 298
H
Islandshäst Hej! Jag behöver verkligen hjälp!! jag ska få en islandshäst, som jag på ca ett halv år ska träna upp. Jag är inte säker på vad som...
2
Svar
23
· Visningar
4 248
Senast: beatrice2
·
S
Islandshäst bilder från äldre sm/vm/nm? har ni några på lager?
2 3
Svar
43
· Visningar
3 726
Senast: Svalan
·
Islandshäst Finns det regler mot sånt, eller är det bara ovanligt att islandshästryttare är intresserade av det? Jag blev lite fundersam igår...
Svar
15
· Visningar
1 581
Senast: Real_Life
·
M
Islandshäst Vid vilken ålder ska eller bör man börja med isisar?? en del tycker att man ska låta dom gå orörda tills dom är 4 år. Har även hört att...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 382
Senast: dalla_4_ever
·
Islandshäst Vart väldigt nyfiken på en sak. har aldrig sett eller hört talas om en islandshäst med eksem som tävlat i de här lite högre...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 278
Senast: Gassi
·
J
Islandshäst Det får man la tävla i???? Tacksam för svar!
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: Boj
·
U
Islandshäst Jag ska börja tävla dressyr på våran Isis. Vad ska jag tänka på när jag gör programet? Hur vet jag hur långt det ska vara? Tar jag med...
Svar
7
· Visningar
1 267
Senast: Freyr
·
M
Islandshäst Hej, jag har nu ridit ett antal lektioner på islandshäst (och kanske lika många på stor häst). Jag börjar inse att jag måste få till det...
2
Svar
34
· Visningar
3 529
G
Islandshäst Känner mig jätte löjlig, men nu har jag funderat på detta så länge att jag bara måste veta. Har en importerad islandshäst från Island...
Svar
5
· Visningar
1 136
Senast: glimmie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka