Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Islandshäst Jag har försökt leta här men inte hittat något... Kan någon förklara lite snabbt om man måste ha FIPO när man tävlar (för visst heter...
Svar
5
· Visningar
1 288
Senast: moli
·
T
Islandshäst Hej! Snälla hjälp mej!:( Jag ska börja tävla till våren och vet inte riktigt vad jag ska tävla i för gren:confused: Helst skulle jag...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: IsisLisa
·
O
Islandshäst :confused: har fått hem en ny köpt isis på 7år till min andra isis. Trodde allt skulle bli bra. men usch vad det blev fel. Han vill inte...
Svar
8
· Visningar
1 132
Senast: marijaa
·
I
Islandshäst Vad gör ni för att hitta motivationen till att rida när det känns så där tråkigt och man inte riktigt orkar utan hellre stannar inne...
Svar
7
· Visningar
1 245
Senast: Korven
·
N
Islandshäst Någon som har sökt Dille gymnasie? eller Wången (islandshäst) Jag sökte wången som 1 och Dille 2.
2 3
Svar
51
· Visningar
4 114
Senast: gloria
·
Å
Islandshäst Någon som vet var på World Fengurs sida kan jag skriva in mina hästars reg nr för att få fram deras BLUP?
2
Svar
20
· Visningar
2 529
Senast: Skrauti
·
L
Islandshäst Hejsan Jag som har ridit i ca 12 år ska nu ev. få bli medhjälpare åt en tjej som har 10 islänningar! Underbart roligt, om det nu...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 739
Senast: moli
·
Islandshäst Någon som har texten på den där "tora lora" låten som Siggi Matt red till på VM? kramar //Saeta
2 3
Svar
52
· Visningar
4 638
Senast: Sprettur
·
Islandshäst Någon mer än jag som fått "Enkätstudie av sommareksem hos svenska islandshästar" i brevlådan? Jag fick den i dag och har precis svarat...
2
Svar
35
· Visningar
4 190
Senast: Sarah_Andersson
·
Islandshäst Jag står i begrepp att köpa en islandshäst efter att haft halvblod i många år. Jag vill ha en unghäst med bra gångarter, en fyrgångare...
2
Svar
23
· Visningar
2 481
Senast: Roheryn
·
D
Islandshäst Tänkte höra om någon här har testat det. När jag lst på forumet så får man uppfattningen att den är lång. Men Torsions island är är lika...
Svar
6
· Visningar
1 220
Senast: Itchie
·
M
Islandshäst Hej, Jag har lite problem att veta hur jag skall agera då min 5-åring blir för "glad" och brallar då han töltar eller galopperar...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: Freyja_bus
·
N
Islandshäst Nu sitter jag här med det förbannade skolarbetet i egen idrott och kan verkligen inte hitta vissa saker :o Så jag tänkte fråga er...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: niba
·
Islandshäst Eftersom man får upp massvis med trådar när man söker på detta så struntar jag i det och lägger en egen tråd istället. Idag red jag...
Svar
18
· Visningar
2 637
Senast: Àsgrimur
·
C
Islandshäst Hej! Jag har en liten fråga om islandshästar (jag la in samma fråga för något år sedan men fick massor av olika svar). Är det någon som...
Svar
8
· Visningar
1 144
·
E
Islandshäst Det är så att jag ska köpa häst från Danmark men så vet jag inte rikitgt vad man ska kräva av hästägaren innan köpet är gjort... Ska...
Svar
15
· Visningar
4 071
Senast: sambaengi
·
I
Islandshäst Jag "efterlyser" namn på islänska låtar . Bland annat dom som spelades på Vm, och andra islänska låtar . Så om du vet namnet på...
2
Svar
27
· Visningar
3 034
Senast: Svíþjóð
·
I
Islandshäst Jah har en islänning med jätte fin stam och väldigt bra passhästar. Hon har verkligen fina gångarter och stora rörelser, men i tölten så...
Svar
13
· Visningar
1 247
Islandshäst Jag skulle vilja testa på att tävla lite med min isläning men vi kan ingenting om tävlingarna vad T1, Vi och allt är + att jag knappt...
Svar
5
· Visningar
986
·
A
Islandshäst Har en valack född -93 som tyvärr utvecklade eksem i somras. Han är otränad nu men har kapacitet att bli bra om han kommer till rätt...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 198
Senast: saralee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar