Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Har en hemma på prov nu till min polle... Han har ganska svängd rygg, ganska hög manke, bra musklad, och ett sadelläge på ca 35 cm...
Svar
5
· Visningar
1 556
Senast: Gullan86
·
T
Islandshäst Är det någon som har erfarenhet av dessa sadlar!
Svar
2
· Visningar
1 083
·
M
Islandshäst Igår fick jag äntligen passet till min (islands)häst. Allt var rättstavat, så det var ju jätteskoj, men det fattas ju släktingar såg jag...
Svar
18
· Visningar
1 435
Senast: Ramn
·
C
Islandshäst hej alla. Jag är ny här på Bukefalos och måste kolla om det finns någon som har tips och råd till mig. Har en 14 årigt islandsfödd...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: chrissan
·
Islandshäst Hej! Undrar om det finsn någon här som har bilder från, eller vet var man kan hitta bilder från, förra årets ungdoms lag-sm? Synd...
2
Svar
26
· Visningar
2 095
Senast: Svíþjóð
·
S
Islandshäst Nu är väl detta kanske ingen direkt jätteseriös fråga. Men nu är det så här: Jag har haft Kjarkur i lite mer än ett halvår nu och nu...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: _moa_
·
T
Islandshäst Nån som vet om man kan ändra felaktiga uppgifter på WF?
Svar
4
· Visningar
1 646
Senast: Trautur
·
Islandshäst Vad är det man tävlar i om man tävlar i Lätt Klass???? Jag fick för mig att det var fyrgång, tror jag läste det, men nu kom en ur min...
Svar
9
· Visningar
1 512
Senast: Silkisif
·
B
Islandshäst Ja, jag undrar hur det ser ut. var ute och red idag och är inte säker på om tölten var ren eller passaktig. Också undrar jag hur spåret...
Svar
15
· Visningar
1 766
Senast: SannaBoo
·
N
Islandshäst jag undrar om det är någon mer än bara jag som hade tänkt att tävla barfota?:cool: I år ska ja inte tävla mer än lätt klass eller...
2
Svar
23
· Visningar
2 238
Senast: Niljan
·
N
Islandshäst Hur tränar ni överlinjen på er häst? Jag vet ju hur viktigt det är med en väl utvecklad överlinje för att gångarterna ska sitta som de...
2
Svar
23
· Visningar
2 392
Senast: Freyja_bus
·
D
Islandshäst Kan det verkligen vara SÅ svårt? ja tydligen, :( i alla fall för mig. Att hitta en sadel som passar framför allt min häst men gärna...
Svar
9
· Visningar
2 509
Senast: ljung
·
Y
Islandshäst Hej Nu har vi tränat på att ha stängd mun och inte gapa mm och idag så skulle jag rida lite på våran volt (den är inte såå stor men...
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: Yoshi
·
Islandshäst Har två islandshästar. Ena är mammas och den andra är min. Mammas häst, Snorri, valack,har väldigt fint steg så jag ska tävla på honom...
2
Svar
21
· Visningar
2 604
Senast: Vala
·
M
Islandshäst Hej! Ska köpa nya boots tänkte jag:rofl: Men, det vore kul att höra vad ni buke-folk rider med, och isfll vilka ni trivs bäst med och...
2
Svar
34
· Visningar
3 529
H
Islandshäst Är inte så haj på detta men det finns säkert många proffs där ute. Så hur gör man?
Svar
13
· Visningar
1 138
·
Islandshäst Hejsan! Är det någon som gått på Hólar, som kan säga hur det är? Hur anmäler man sig dit? Hittar inget om det, inte ens på Hólars...
Svar
6
· Visningar
1 500
Senast: Karin87
·
Y
Islandshäst Hej! Tänkte att det kunde vara kul att höra vad ni andra säger om detta! Kanske oxå få lite tips. Min häst är kontrollerad i...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 653
Senast: Yoshi
·
S
Islandshäst Kan övergångar trav/tölt-tölt/trav göra någon nytta på passtaktiga hästar? Hur förbereder ni hästarna för tölt?
Svar
15
· Visningar
1 883
Senast: Freyr
·
Islandshäst Jag har funderat på en sak nu sen jag läste tråden om att falla ner i trav... Det handlar om en unghäst och det blev mycket prat om...
2
Svar
25
· Visningar
3 227
Senast: Michis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar