Lag-sm förra året?

Sv: Lag-sm förra året?

åååå ja!! det tar 10 min till "himpa" (himestalund) för mej!! åå va kul..:love: :D :bow: :rofl: :) :angel:

Åh ni MöRS:are va jätteduktiga tkr jag, fina insatser och ett samansvetsat lag verkade det vara utifrån sett! :angel: :p Men ja hoppas att utsidan stämde hehe ;)

Kom bara att tänka på er, för ja var nere o kollade på lag-SM de va skitkul att se!

Men vilka va de som kom från erat lag som var på delad plats i dressyr? De hästarna var aslika ju, lika fina både två och tjejerna var lika stora och allting, så det såg ut som samma ekipage två ggr om :rofl: Men de va fina ritter hehe o kul att två fr samma lag kom delade!

Sprettur skrev:
Jag är ju med i Naggurs styrelse, jag vet inte mycket om just lag-sm. Vi har haft möte om det osv. Men om man ska komma på våra träningar som det är nu, måste man vara fullvärdig medlem i Naggur. Så jag vet inte hur uppdelningen i lagen kommer bli.

Vad det gäller tävlingen verkar det finnas många olika saker folk säger. jag har hört både Skúlasson och Margaretehof.

(Startlistorna för Islandshästens dag har kommit!! )
Vad jag såg i proppen så var det Brösarp..
Men sen kan ju jag ha fel.
Men det är iallafall vad jag har skrivit upp

Men Åh vad roligt att det syntes utåt! ja vi hade väldigt travligt i laget och trivdes mycket bra ihop!

Delade i dressyren var Cecilia Lundgren/Myrkva och Felicia Gilbertsson/Freyr (min f.d. häst)

/Malin

Svíþjóð skrev:
Vad jag såg i proppen så var det Brösarp..
Men sen kan ju jag ha fel.
Men det är iallafall vad jag har skrivit upp
Va bra, men då stämmer säkert det! :) jag vet att det var något snack om Skúlasson som sagt. Tänker du komma eller?

Jag har inga planer på det.
Det är liiite för långt, och vi ska förmodligen inte vara med.
Nästa år kanske :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 lag kom till start när lag-SM för ponny avgjordes hos Ljuslingsbackens Fälttävlansförening. Förra årets silvermedaljörer...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 313
Senast: Roheryn
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 313
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar