Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Islandshäst Någon som kan jämföra dessa sadlar?
Svar
3
· Visningar
1 840
Senast: diny
·
Y
Islandshäst Hej Är helt ny på det här med pass! Flygande pass! Hur har du gjort för att träna inför det? Hur gjorde du första gången du lade...
Svar
5
· Visningar
1 467
Senast: Niljan
·
Islandshäst Varför finns det speciella bett till Islandshästar och på vilket sätt skiljer de sig från vanliga bett ? (Dum fråga kanske)
Svar
6
· Visningar
1 308
Senast: karin_
·
Islandshäst Hur många här galopp arbetar sin häst för att få den bättre gångartsmässigt? Vad gör ni då för arbete i galoppen? Voltarbete...
Svar
7
· Visningar
3 107
Senast: Freyja_bus
·
Islandshäst Hej! Har ett islandssto med rätt ok gångarter (mer än ok när hon är tränad) Men jag älskar hennes trav och tror väldigt mycket på...
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: Freyja_bus
·
O
Islandshäst Vad är det för bettregler som gäller i lätta klasser? Räknas ett rakt bett med lösa ringar som ett godkänt tränsbett? ohn
2 3
Svar
41
· Visningar
3 797
Senast: Boj
·
K
Islandshäst Letar efter ett par lätta boots (såna som man spänner fast, alltså inte gummiklockor). De ska väga mellan 120 och 150 gram, någon som...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: Klara J
·
G
Islandshäst Någon som provat en sån på sin isis? :rofl:
Svar
7
· Visningar
2 139
Senast: Yeahnny
·
Islandshäst Hej! Är det någon som vet om man kan tävla dressyr i lättklass eller när brukar man kunna vara med i den grenen? Tacksam för svar! /...
Svar
2
· Visningar
1 052
Senast: yew98fq
·
A
Islandshäst Var går gränsen i mellan barn och ungdom lättklass? Är det från den dagen man fyller 13 år eller är det hela året?:confused:
Svar
3
· Visningar
906
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Har blivit tillfrågad av en av mina allra bästa kompisar om inte vår isis kan dra henne och hennes blivande man från kyrkan till...
Svar
5
· Visningar
1 341
Senast: Pocahontas
·
Islandshäst Någon som vet om det finns en hemsida med alla norska hingstar?
Svar
3
· Visningar
944
Senast: fia0
·
N
Islandshäst Hej. Jag ska snart köpa min första islandshäst så jag vill gärna ha svar på lite frågor. :confused: 1. Jag försöker räkna ut...
Svar
5
· Visningar
1 272
Senast: mazarein
·
Islandshäst Ja just det. När jag kollar på mitt sto så ser jag att jag tydligen inte är ägare på henne. Det är nån som heter Brynjar Vilmundarson...
Svar
18
· Visningar
2 072
Senast: tyrdur
·
T
Islandshäst Är de nån som va me på färnebotölten????????????
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: Svíþjóð
·
Islandshäst Hej! Är det någon som vet någon/några bra sidor som man kan kolla upp var och när de finns några tävlingar? Tycker de är väldigt dåligt...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Lokkur
·
B
Islandshäst Jag skall tävla den 11 April på Fákurs tävling i Borås. Så här står det exakt på deras hemsida om tävlingen...
Svar
2
· Visningar
1 147
Senast: _belliisen_
·
Islandshäst Det börjar närma sig hämntning av hästen och jag har lite funderingar angående detta. Den första är hur jag smidigast kan underlätta...
Svar
14
· Visningar
1 454
Senast: Rea
·
M
Islandshäst Bara undrar lite hur tävlingssäsongen har varit för er som tävlat? Visserligen finns det väl fortfarande tävlingar för vissa, men för...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
7 976
Senast: Aila
·
F
Islandshäst Jag skulle vilja ha massor av länktips till isländskagårdar där de har saluhästar. Jätte tacksam för hjälpen:bow:
Svar
2
· Visningar
989
Senast: emelie_r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka