Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Vad är det för skillnad på en dressyrgjord och vanlig hederlig gjord. Jag har en dressyrgjord på 40 cm och den är jättesvår att spänna...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: marulf
·
G
Islandshäst Hej Jag skall betäcka mitt sto i vår och håller som så många andra på att leta efter rätt hingst. Något som då kommit upp är fägfrågan...
Svar
11
· Visningar
1 432
Senast: diny
·
Islandshäst Ja. Jag har ett problem som jag hade behövt lite hjälp med. Har en helt underbar fyrgångare som är elva år i år. Tyvärr är hans...
Svar
10
· Visningar
1 377
Senast: SannaBoo
·
R
Islandshäst Hur ska man bäst bygga upp hästen inför tölt träningen tycker ni? Har en 6 åring som i princip bara är inriden. Hur ska jag träna honom...
2
Svar
27
· Visningar
5 538
Senast: Ruben Salte
·
E
Islandshäst Någon som vet om VM filmen säljs. Jag har hört att dom gjorde en film.. Men inget mer. Kan man köpa VM skivan(med musiken) fortfarande...
Svar
6
· Visningar
1 187
Senast: Forsgard_92
·
R
Islandshäst Var kan man hitta isländska hingstar? Skulle vilja kolla på min hästs stamtavla. Gärna någon enkel sida..
Svar
19
· Visningar
1 491
Senast: Ruben Salte
·
Islandshäst Ni som var på VM i sommras kanske såg de ursöta kakelplattorna. Det var en firma från tyskland. Har varit på deras hemsida, men jag kan...
Svar
6
· Visningar
1 389
·
R
Islandshäst Menar de som heter bara typ "Klubbensnamn Kval" och där man kan rida V1 T1 T2 F1 Lätt Tölt Lätt Fyrgång Lätt Femgång... Är det något...
Svar
17
· Visningar
1 642
Senast: eliiin
·
N
Islandshäst Många tycker att turidning är djurplågeri, men ja har inte hört många som säjer det samma om ridskolor!!:confused: Men jag tycker att...
2
Svar
31
· Visningar
3 755
·
S
Islandshäst Nu är rubriken kanske lite konstig Men jag och min mamma har kommit fram till att vi skall kanske köpa häst. Nu är jag bara 11-12 år...
Svar
3
· Visningar
2 334
Senast: sambaengi
·
R
Islandshäst Jag har en 7:årig valak som jag haft i snart 2 år.Han hade jätte fina gångarter,men nu när jag har börjat tölta lite mer så funkar inte...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: NiAl
·
D
Islandshäst Unghästen(6 år) som jag rider har lite svårt för att hålla traven ibland. Han lägger då in passen och då är det precis som han inte kan...
Svar
10
· Visningar
1 066
Senast: hopptossa
·
H
Islandshäst har en underbar (fast ibland lite FÖR pigg) islandshingst.. han är inte så gammal och vi red in honom i sommras men jag har lite problem...
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: hopptossa
·
R
Islandshäst Var får man ha den, var brukar de flesta har den och var har ni den? Är det typ tränset, stigbygeln, schabraket..?
2
Svar
26
· Visningar
1 769
Senast: Svalan
·
M
Islandshäst hej! Har en tråd under Utrustning (Häst som hatar bett...) Där står all bakgrund :smirk: Men det jag undrar om här är om någon vet...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: mazarein
·
0
Islandshäst Hej! Jag har en isis som är bred och rund över ryggen, utan manke. (ej fet) Har köpt en sadel av en sadelprovare, men är inte nöjd och...
2
Svar
35
· Visningar
8 077
Senast: 04400220
·
S
Islandshäst och jobbat med islandshästar ? jag ska ev dit och hjälpa till på en gård med 50 hästar inridning tillridning och problemhästar. min...
Svar
14
· Visningar
2 020
Senast: Kurre
·
Islandshäst Någon som vet var man kan skaffa den? Alltså den som används i hans film On Horseback när unghästen ska lära sig hur bettet inverkar...
2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: skuggi
·
G
Islandshäst Hej ! Någon som har provat att rida tölt i sidepull ? Tycker ni att det är lättare eller svårare ? / Therese
2
Svar
35
· Visningar
3 731
Senast: Korven
·
Islandshäst Snälla alla ni bukefalister hjälp mig!:confused: Är på gång att flytta från skåne land upp till Västerfärnebo. Så nu sitter jag och...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Vala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka