Nummerlappen - var?

Sv: Nummerlappen - var?

Fråga... Lär väl inte räknas som tävling direkt eftersom det bara är prova-på, så det är förmodligen upp till klubben att bestämma.

Var står det att man måste ha dte vid prova-på? (vilket man förmodligen inte behöver - ekipagenummer saknas ju ofta så...)

Generellt skall man ha nummerlapp om det är en officiell tävling som rapporteras till SIF. På inofficiella tävlingar behövs sällan nummerlappar. Men man kan ju kolla det med arrangörerna innan.

/Malin

jag har mina nummerlappar på ridstövlarna..
men i våras gick dom söner i ena gummibanden så då fick dom sitta på stigbyglarna..

hur är det med nummerlappar på passtävling ?
visst måste man ha det då också elle minns jag fel ?
ska nämligen tävla passlöp med min häst för första gången i sommar..

någon mer som ska det på sleipnir nationell i juni ?

Michis skrev:
jag har mina nummerlappar på ridstövlarna..
men i våras gick dom söner i ena gummibanden så då fick dom sitta på stigbyglarna..

hur är det med nummerlappar på passtävling ?
visst måste man ha det då också elle minns jag fel ?
ska nämligen tävla passlöp med min häst för första gången i sommar..

någon mer som ska det på sleipnir nationell i juni ?

Ja, inge kul när gummibanden går sönder. Jag har haft turen att inte råka ut för något sådant när mamma köpte dem på första tävlingen.
Hoppas det går bra för dig och Asi (jag antar att det är honom du ska satsa på nu!) och hoppas att det går bra för er!

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
444
Senast: Blyger
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
763
Senast: Ajda
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 117
Senast: Reshästen
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar