Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Jag är medlem i två klubbar, Vallfari och Mökkur som har sitt säte i Stockholmstrakten(men funderar på att bli huvudmedlem i Vallfari...
Svar
14
· Visningar
1 886
Senast: Svalan
·
M
Islandshäst http://www.youtube.com/watch?v=q6P19N9PrNo :) Efter en minut kommer jag in i bilden, det tar lite tid, ha tålamod :rofl:
Svar
8
· Visningar
1 070
Senast: Hambo
·
S
Islandshäst ...ändra inriktning helt. Jag har ridit dressyr och hoppning hela mitt liv. Nu har jag ett mindre handikapp i form av sjukdomen EDS...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 011
Senast: Korven
·
N
Islandshäst Nu är jag igång igen med en ny fundering inför tävlingsdebut. Säkert lätt att svara på för er som är insatta men jag fattar inte riktigt...
Svar
3
· Visningar
1 396
Senast: Saga
·
M
Islandshäst Vad är egentligen grisepass?
2
Svar
20
· Visningar
3 274
Senast: Korven
·
M
Islandshäst Hej! Som ny medlem börjar jag med en fråga angående SM... När är det och vart? Har sökt information på nätet men hittar tyvärr...
Svar
2
· Visningar
769
·
S
Islandshäst Vad kan man göra för att det inte ska bli fel galopp när man fattar vid grinden? Då menar jag förstås annat än att planera bättre...
Svar
3
· Visningar
836
·
Islandshäst Vilka här ska till uttagningstävlingen till Lag SM på Elinehof den 21 Maj ?
Svar
5
· Visningar
1 080
Senast: eliiin
·
E
Islandshäst Vad räknas som bra blup? Läste att om ett sto har över 108 i blup så får ev hingstavkomma efter 1 klasshingst betäckningstillstånd -...
Svar
7
· Visningar
2 514
Senast: sambaengi
·
Islandshäst Efter lång frånvaro från buke är jag nu tillbaka. Min första fråga till alla er som liksom jag har islandshäst är gällande hoppning...
2
Svar
38
· Visningar
4 931
Senast: _moa_
·
M
Islandshäst Varför har nästan inga islandshästar senskydd eller lindor. Vissa har ju boots men inga har andra skydd. Varför är det så?
14 15 16
Svar
307
· Visningar
19 076
Senast: jaca
·
Islandshäst Hej! Hur mycket har era boots ökat med som mest när ni ridit i grus/på ovalbana? Jag har ett par blyboots som jag provred med igår då...
Svar
10
· Visningar
1 171
Senast: Filippan
·
M
Islandshäst :confused: Jag har läst om att man inte ska rida fram en islandhäst på samma sätt som man gör med tex halvblod. För att om man gör...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 787
Senast: My Beauty
·
Islandshäst Har en liten undran... Är det efter år två på Hólar (när man blir unghästtränare) som man blir medlem av FT och får tävla i den tjusiga...
Svar
14
· Visningar
1 581
Senast: yew98fq
·
S
Islandshäst Jag har en liten fundering... får man tävla i mörka ridbyxor? Jag tycker mig bara se medryttare som har vita:D Någon som vet?:bow:
2 3
Svar
40
· Visningar
6 486
·
S
Islandshäst Måste fråga er alla..Hur i :devil: namn..sätter dommarna poäng på en Islandshästtävling..Jag har aldrig förstått mer än att man skall...
Svar
7
· Visningar
899
Senast: Spenna
·
M
Islandshäst Hej! Är Helt färsk på islands häst och ridning. Går lektioner och rider då i en Bennis harmoni allround. Sitter hyfsat men tycker den...
2
Svar
24
· Visningar
5 289
Senast: kopur
·
Islandshäst kanske kan svara på en fråga jag har undrat över ett tag nu.. har märkt att dom flesta islandsträns inte har ngn käkrem..hur kommer...
Svar
11
· Visningar
1 254
·
Islandshäst Första gången jag fyller i en anmälningsblankett för tävling så jag behöver hjälp. Ska fylla i SIF medlems nummer. är det det som står...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Filippan
·
N
Islandshäst Nu är det bestämt att jag och min pålla ska börja prova på detta med att tävla. Så nu behöver jag få tips och svar på mina pinsamt dumma...
Svar
17
· Visningar
1 355
Senast: Islandssmurfen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur