Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Någon här som kan kolla den och ge ungefär bedömning? Jag ska se till att jag hittar några bilder, om inte annat så är de här inne tills...
Svar
7
· Visningar
1 219
Senast: Silkisif
·
N
Islandshäst Någon som har ett bra upplägg för tävlingsträning av en 5-årig femgångsvalack? (tränar inte passen) hur många dagars vila? hur många...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: Naggur
·
Islandshäst Hoppas ingen annan skrivit om samma sak:angel: Hittade inget...:idea: I alla fall så undrar jag vad det är som kostar med och föda...
Svar
6
· Visningar
1 295
Senast: Silkisif
·
T
Islandshäst hej! jag har en islandshäst på lån, hon är jätte snäll och trevlig. Men är endast riden i ca: 2 månader så hon kan inte så jätte...
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: twinkle
·
S
Islandshäst Nu kanske det var dumt att göra en egen tråd av detta, ber om ursäkt isåfall men kände att den inte riktigt passade in någon annan...
Svar
12
· Visningar
1 441
Senast: SannaBoo
·
M
Islandshäst Jag har lite frågor gällande avsaktningar och övergångar. När jag ska sakta av till skritt från trav tex, så drar han bara upp huvudet...
2
Svar
34
· Visningar
2 288
Senast: hopptossa
·
Á
Islandshäst Jag behöver hjälp att hitta fakta till mitt skolarbete, och undrar då om nån vet nån bra sida på internet, eller bok där man kan läsa om...
Svar
10
· Visningar
1 399
Senast: sambaengi
·
T
Islandshäst Skulle vilja ta upp ämnet för att folk ska dela med sig av sina kunskaper. Vad är en bra exteriör för islandshäst? Självklart finns det...
Svar
7
· Visningar
1 291
Senast: kryptisk
·
Islandshäst Vilka här har planerat att vara med på uttagningarna till lag-sm? Vilka grenar ska ni ställa upp i isåfall?
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Svalan
·
F
Islandshäst Är medryttare och snart ägare till en 16-årig travarvalack som har en extra gångart. Själv är jag inte så kunnig att jag kan avgöra om...
Svar
9
· Visningar
2 367
Senast: Yoshi
·
Islandshäst Hej! Hur mycket använder ni boots innan tävling? Nu menar jag er som inte behöver boots för taktens del utan mest för att hästen blir...
2
Svar
32
· Visningar
2 794
Senast: Linneeaaa
·
N
Islandshäst OJ OJ snart drar vi på nästa stortävling men när man e dålig på danska är det svårt att få veta något om camping m.m. Är det någon som...
2
Svar
30
· Visningar
2 438
Senast: Svíþjóð
·
M
Islandshäst Någon som vet när all info och blanketter etc för lag SM 2006 kommer komma upp? Verkar som att SIF ligger lite efter och är kvar på...
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: Eila
·
L
Islandshäst Någon som var där? Vad tyckte ni om det hela?
2 3
Svar
59
· Visningar
4 451
Senast: fia0
·
Islandshäst Hej! I sommar kanske jag ska ha en islandhäst på lite utbildning. Jag har ridit islandshäst i flera år samtidigt som jag har ridit...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Fille
·
I
Islandshäst Hej, jag skulle vilja börja tävla och åka och kolla lite men problemet är att jag inte vet var eller när alla tävlingar är. Är det...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: isse
·
L
Islandshäst Vilka ska dit? :) Ngn som ska visa sin häst där kanske? Eller bara titta på? ;)
Svar
16
· Visningar
1 437
Senast: malinvz
·
K
Islandshäst Jag ska tävla islandshäst för första gg i sommar. (är 16 år.) Ska jag ha "lätt" eller "öppen" ryttarlicens, vad är det för skillnad?:o
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: yew98fq
·
U
Islandshäst Hej alla! Rider en islandshäst som är jättesvår att få att trava! Antingen blir det grisepass eller tölt... Själv är jag ganska ny på...
Svar
11
· Visningar
2 085
Senast: Skatan
·
S
Islandshäst Inte för att jag är dum eller något sådant, men det är faktiskt så att jag undrar varför man egentligen har isländskt kandar/stångbett...
Svar
5
· Visningar
2 151
Senast: Svalan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka