Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Islandshäst Har lite funderingar på att åka till Wången i Juni och visa min snart treåriga hingst.... MEN, jag har inte som helst aning om hur det...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: diny
·
L
Islandshäst Har funderat på detta länge så varför inte diskutera det lite ;) Jag tror nämligen att man, om man lägger ner tid och träning (och har...
2
Svar
29
· Visningar
2 433
Senast: Toppur
·
M
Islandshäst En instruktör jag red för som nu bor på Island sa att det var skillnad på poängen på Island jämfört med Sverige. Enligt henne är det...
Svar
7
· Visningar
1 155
Senast: yew98fq
·
N
Islandshäst Jag tävlade i helgen, och som komentar på galoppen fick jag: vissa sträckor fyrtaktig.. eller nåt liknande.. men min fråga är.. hur ska...
Svar
5
· Visningar
1 370
Senast: kryptisk
·
J
Islandshäst Hur länge är ryttarlicensen giltig? Löste vid tävling i juni förra året, gäller den fortfarande t.o.m juni detta år, eller gick den ut...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: Freyr
·
D
Islandshäst Vad är det för regler som gäller bland islandshäst tävlingar? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: _Diddl_
·
  • Låst
Islandshäst Går här i väntans tider, men kan inte låta bli att fundera på hingst. Om allt går bra den här gången så kanske det blir aktuellt med...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 056
Senast: Dorinda
·
I
Islandshäst Hej! Har funderat på en sak angående skoning... Jag har en fyrgångare som inte ännu är fullt stark. Håller på att bygga om honom för...
Svar
16
· Visningar
1 950
Senast: Islandssmurfen
·
D
Islandshäst Var och hjälpte till på en tävling idag och såg ett underbart träns. Det var köpt på en mässa och hon som hade det kom inte ihåg från...
2
Svar
29
· Visningar
4 113
Senast: Linisen
·
H
Islandshäst Alltså jag har en fråga. Måste man vara medlem i SIF eller så för att tävla ? Ska tävla i Gaedingakeppni, vore bra att veta. När jag...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: moli
·
S
Islandshäst Vad är den exakta skillnaden? (båda är väl 4-gång?) Är båda FIPO klasser? Varför har så få klubbar V2? :(
Svar
8
· Visningar
1 953
Senast: Brolinskan
·
Islandshäst Jag har precis flyttat från ett "vanligt" stall till ett "islands stall" och när jag kom kånkande på mina sadlar och skydd osv så såg...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 263
Senast: Linisen
·
M
Islandshäst Jag har bilder på min häst när han töltar travar och galopperar ! Kan ni säga hur det ser ut lite .. Han är 24 år och har haft spatt...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 117
Senast: _Diddl_
·
R
Islandshäst Skulle bli otroligt tacksam om någon kunde svara på mina frågor så fort som möjligt :) 1. Får man ha ridskor + stövelskaft? Alltså...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: viljan
·
Islandshäst Ta ej bort denna tråd, eller flytta. Snälla! Jag var och praoade på en hästaffär i en vecka. En duktig tjej där disskuterade jag...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Mel
·
Islandshäst Vilka hingstar i Sverige har högst BLUP?
Svar
3
· Visningar
1 476
Senast: fia0
·
N
Islandshäst En fundering om boots. Jag har en häst med bra gångarter som jag ska börja tävla med nu i vår. Jag har ett par svarta gummi- boots 240...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 513
Senast: avur
·
Islandshäst Har varit med om en incident då en islandshäst och en annan häst bråkat i hagen så pass att islänningen fick benet avsparkat och fick...
Svar
18
· Visningar
2 378
Senast: sambaengi
·
Islandshäst Vad är skillnaden? (Hoppas jag lade tråden rätt) Mvh Carla
2
Svar
22
· Visningar
2 018
Senast: HanSomFlyger
·
Islandshäst Någon som vet vart jag kan få tag på startlistor till tävlingen imorgon? Någon här som ska vara med? (har kollat på deras hemsida)
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: Ryver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka