Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst någon som har vart där? någon som vet hur det gick, och kanske har lite resultat i huvudet? :)
Svar
12
· Visningar
2 955
Senast: iceland
·
I
Islandshäst Är det nån som vet vem som är ansvarig för islandshäst delen? Och hur man kan få tag i denna person? Kommer det vara nån tävling som man...
Svar
19
· Visningar
1 242
Senast: Forchaire
·
Z
Islandshäst Någon som vet om det finns någon resultatlista någonstans eller någon som vet hur det gick på ett ungefär... Tack!
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: Eva_S
·
V
Islandshäst hur ska man göra med en häst som har travlakt i tölten? ja har försökt många gånger på olika sett men det går knappt... det går ibland...
Svar
6
· Visningar
2 016
E
Islandshäst Hejsan! Har en fråga. Hörde av min syster som ridit för en instruktör att man inte ska ha boots på fyrgångare, för då förstör man...
Svar
11
· Visningar
1 261
Senast: niba
·
Islandshäst Nu behöver jag hjälp! Jag vill veta vad för poäng de som har kvalat till dressyren på SM har haft... Så ni som vet dresyrresultat...
Svar
4
· Visningar
1 243
Senast: Muninn
·
Islandshäst Är det någon här som ska vara med i den? I vilken klass?? Jag ska i ungdom lätt :D
2
Svar
25
· Visningar
1 675
Senast: marijaa
·
Islandshäst Hejsan allihopa! Har en fråga som rör passen när man rider ett femgångsprogram. Hästen jag tränar går så lätt in i korsgalopp när man...
Svar
10
· Visningar
1 490
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Hoppas att denna får ligga kvar här eftersom det gäller träning av islandshäst... Jag ska snart få hem min första EGNA pålle. Han...
2
Svar
27
· Visningar
2 765
Senast: Michis
·
Islandshäst Undrar bara om här finns fler än jag som ska tävla på Gandurs vår tävling nästa helg? Eller som ska dit och titta??? Hade kunnat vara...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Vili
·
R
Islandshäst Okej... Hur sjutton sitter jag med fötterna? :eek: "Åh, kolla där borta" *peka med tån* ;) :rofl: Så... Några kommentarer? Finns...
Svar
14
· Visningar
1 566
Senast: Svalan
·
Islandshäst Hej! Jag är helt okunnig inom detta område, men idag på en skötarkurs som jag håller i frågade en tjej om grisepass. Vad är det...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Vili
·
Islandshäst Vet ej om jag stavat rätt, men vad innebär Gaedingskeppni? A-flokk resp. B-flokk?
Svar
15
· Visningar
1 406
Senast: Silkisif
·
Islandshäst Denna tråden gäller islandshästar för att undvika missförstånd och att den flyttas.. Hur långt har ni kommit med era 5 åringar? När...
Svar
11
· Visningar
1 212
Senast: Ninsku
·
G
Islandshäst Ngn som ska tävla som har ett tidsprogram att dela med sig av? Brukar det läggas ut på dyggurs hemsida? :bow: Tack på förhand
2 3
Svar
43
· Visningar
5 540
Senast: Nicke
·
Á
Islandshäst Ja varför? jag tog mig en titt på VM videon förrut, å då slog det mig att mer än hälften av hästarna går med konstant gapande munnar.. Å...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 486
Senast: sambaengi
·
M
Islandshäst Jag ska köpa eller låna en häst och är väldigt fäst vid islandshästar, gillar rasen mycket!! Min kusins sambo har en islandshäst och hon...
2
Svar
30
· Visningar
4 608
Senast: MLI_91
·
Islandshäst Hej! Har en fråga som jag hoppas få svar på här! Jag undrar om en 4,5-gångare kan utvecklas till 5-gångare? Mvh Karin
Svar
13
· Visningar
1 223
Senast: Silkisif
·
N
Islandshäst Hej. Jag är en 18 årig tjej som har stor vana av islandshästar och har även haft två ston och tagit två för av dessa. Så jag har ganska...
Svar
5
· Visningar
887
Senast: sambaengi
·
Islandshäst Hej. Tänkte köpa gboots, men är osäker på vilken vikt jag ska ha.Kusen är 5 år och är passaktig i tölten ibland. Gbootsen finns ju i...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Yoshi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V