Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hittade ett litet filmklipp på SVT. Vet inte om ni har haft denna länken ute förut...
Svar
11
· Visningar
1 116
Senast: _moa_
·
Islandshäst Vad betyder det när det står t.ex. IS19AB... Eller IS19AB? Tacksam för svar. /Carla
Svar
10
· Visningar
3 891
Senast: Carla
·
Islandshäst Ja är det någon som kan hjälpa mig? "Engar breytingar sáust" Vad ska det betyda?
Svar
2
· Visningar
809
Senast: zaching
·
V
Islandshäst Vallaken min skal få seg nytt hodelag, og jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilket jeg skal kjøpe... Jeg liker å kjøpe kvalitet, så...
Svar
19
· Visningar
1 736
Senast: Vannie
·
M
Islandshäst Från en uppvisning på ridlägret. Jag är i täten med vita ridbyxor.
Svar
9
· Visningar
1 335
Senast: niba
·
Islandshäst Så här ser min planering ut: Hästen går nu på bete och jag planerar att ta hem honom till 1:a september för att börja sätta igång honom...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Naggur
·
Islandshäst Hur och vad avgör vad hästen ska heta i "efternamn"? Att mitt sto heter "från Skeppargården " är ju inte konstigt med tanke på att hon...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 482
Senast: Rea
·
E
Islandshäst I vintras så försvann ju en islandshäst från Säfsen, Dalarna. Hittar tyvärr inte den gamla tråden om henne (Katla). (Förlåt om tråden...
Svar
18
· Visningar
2 322
Senast: Juliiia
·
S
Islandshäst Igår fick jag brev från "Institutionen för medicinsk biokemi och mikrobiologi", Uppsala universitet. Jag blev tillfrågad att skicka in...
Svar
9
· Visningar
1 201
Senast: Svíþjóð
·
S
Islandshäst Har svårt att hitta traven på en passtaktig häst jag rider på ridskolan, det är ingen ridskola nu på sommaren men jag rider honom...
Svar
16
· Visningar
1 385
Senast: Kiickan
·
S
Islandshäst Hej..Skulle vilja ställa en enkel fråga..Om Moderator tycker att den inte hör hemma här..får den väl flytta tråden.. Jag och min...
Svar
2
· Visningar
1 037
Senast: Spenna
·
Islandshäst Hej! :) Har några frågor bara: När rider man in en islandshäst? När är deras rygg stark nog att bära nån öht? Hur kommer det sig att...
Svar
3
· Visningar
5 520
Senast: Sprettur
·
M
Islandshäst Kolla sydnytts sändnigar från i söndags, klockan 21.15. Hranfkell Karlssons musblack har tydligen blivit en isländsk fjordhäst...
2
Svar
24
· Visningar
2 227
Senast: Bill
·
A
Islandshäst Hur klarar islandshästen att bära tunga och långa ryttare egentligen? Blir det inte väldigt obalanserat om man är tex 175 cm och rider...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 371
Senast: Kiickan
·
Islandshäst Jag blir galen. Har precis gått igenom mina tävlingskläder inför tävlingen i helgen (ute i god tid som vanligt alltså) och det har gått...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Brolinskan
·
Islandshäst Varför står det "SM-kval" på en del tävlingar på hösten? Man kan väl inte kvala till SM året innan?? Fattar inte.....
Svar
7
· Visningar
937
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Om detta anses som för mycket skvaller så får moderatorn ta bort tråden! Safir från Lönneberga är död! Någon har nattetid gått in...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
12 760
B
Islandshäst Är novis på det här med islandshästridning så någon kanske vill hjälpa mig reda ut det här. Sitter men ned i galoppen eller är det lätt...
Svar
11
· Visningar
1 623
Senast: Roheryn
·
Islandshäst Ja, vilka ska dit? Titta/tävla? Själv bär det av för mig om en halvtimme, 56 mil innan vi når slutstationen Wången. Har med...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 157
Senast: Pocahontas
·
S
Islandshäst Finns det fler här som ska vara med på den? Jag ska vara med på fyrgången!
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 208
Senast: lalala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar